![]() |
Kernwapenschuif
Kernwapenschuif?
Ja, om de gevaarlijk en ongewenste kernwapens in te leveren zoals die van Pakistan, en die van België (die niemand wil). Het moet niet altijd een vondelingenschuif zijn. Laten we daarnaast ook eens een kernwapenschuif installeren... |
België heeft geen kernwapens, het zijn Amerikaanse kernwapens die (officieel niet) op Kleine Brogel liggen.
In Europa hebben, als ik me niet vergis, alleen de Fransen en de Britten een eigen kernarsenaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Zodat iemand onopvallend een 15 meter lange, 2 ton wegende raket in de 20 meter lange schuif stopt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je kan ook een ouwe matras in die kernschuif gaan dumpen, als je zo bekommerd bent over het lot van België, dan valt ze wat zachter. |
Citaat:
|
Citaat:
En Kleinen Brogel? |
Citaat:
Wees maar gerust. Als zo'n ding niet op scherp staat dan mag je er zo hard op slaan als je wilt maar dan gaat zo'n ding dus NIET af. Zelfs als zon raket met 1000 km/u per uur op iets afvliegt zal dat nog niet gebeuren. Dan krijg je enkel een raket die deukt als een colablikje. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De schuif in ermee. |
Citaat:
Maar ik heb altijd wel een zwak gehad voor grote gleuven in combinatie met machtige koppen en stevige pretraketten. Laat ze maar, eh, komen, zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be