![]() |
Hulp gevraagd: korte vragenlijst voor universiteitsopdracht
Hey,
Ik ben volop bezig met het schrijven aan een paper voor een vak marketing. Ik mag hiervoor indien nodig verzonnen gegevens gebruiken, maar echte data wordt als een groot pluspunt beschouwd. Zouden jullie me daarom willen helpen door onderstaande vragenlijst gauw even in te vullen? Het is volledig anoniem en het invullen duurt echt niet lang. Je moet ook zeker niet lang twijfelen over antwoorden, het belangrijkste voor mij is dat ik op korte tijd (tussen nu en overmorgen) al ietwat data verzameld heb. Enorm bedankt! De vragenlijst kan hier afgenomen worden |
Win ik nu een ontharingskuur?
|
Citaat:
Ons ben zuunig! :roll: |
Helaas, er zit geen commerce achter :-)
maar superhard bedankt dat jullie hem afgenomen hebben! |
unief is voor nerds :twisted:
Die wss later m'n baas worden :evil: |
Graag gedaan
|
Citaat:
Maar uw verstand komt ook nog wel! :-D |
Citaat:
|
Sjonge jonge, al die zever. Ik moet mij scheren omdat een baard bij mij verschrikkelijk jeukt. En da's al. anders had ik er een tot aan mijn knieëen
|
Over het onderzoek...
Tnx iedereen!
**LET OP, onderstaande uitleg niet lezen als u de enquête nog wil afleggen!! Voor wie het wil weten: informatie over mijn onderzoek Bij lichaamsontharing denk ik dat er een groeiende, en nog niet volledig benutte markt is van mannen die vinden dat ze teveel lichaamsbeharing hebben. Er bestaan wel producten zoals de Philips Bodygroom en Veet for men, maar die vind je niet zo vaak terug in de winkel en lijken me niet enorm bekend. De survey vraagt enkele algemene gegevens, en indien de respondent een man is wordt er gevraagd naar zijn lichaamsbeharing, zijn "ideale lichaamsbeharing", wat hij er evt. al tegen gedaan heeft etc. Indien het een vrouw is, wordt gevraagd of ze een mannelijke partner heeft. Indien ja, krijgt ze dezelfde vragen maar dan in de vorm "heeft uw partner...". Mijn hypotheses zijn daarom de volgende:
Dit wordt natuurlijk sterk beïnvloed door de resultaten, maar als mijn hypotheses (grotendeels) kloppen, zou het zoiets worden:
|
Citaat:
|
Wat heb je aan de antwoorden van een vrouw die geen man heeft? :D
|
Citaat:
Zij krijgt vanzelfsprekend geen vragen over haar partner, maar wel over de ontharingsmiddelen die ze kent, en welk ze het beste vindt. Dat geeft toch al info over de merkbekendheid van de concurrenten. |
Citaat:
|
U had het anders moeten aanpakken:
De survey vraagt enkele algemene gegevens, en indien de respondent een moslima is wordt er gevraagd naar haar lichaamsbeharing, haar "ideale lichaamsbeharing", wat zij er evt. al tegen gedaan heeft etc. Indien het een moslim is, wordt gevraagd of hij een vrouwelijke partner heeft. Indien ja, krijgt hij dezelfde vragen maar dan in de vorm "heeft uw partner...". Mijn hypotheses zijn daarom de volgende:
Dit wordt natuurlijk sterk beïnvloed door de resultaten, maar als mijn hypotheses (grotendeels) kloppen, zou het zoiets worden:
|
Waxen blijft nog altijd de beste manier. Het blijft dan tenminste langer weg, je hebt geen last van die terugkomende prikkelende stoppels die jeuken.
Trouwens, meer en meer mannen vinden hun weg naar de schoonheidscentra om zich te laten ontharen. Wie prult er nu nog in godsnaam met Veet en scheermesjes edm ? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is dus idd vooral psychologisch. Net zoals Coca Cola Zero ook gewoon Cola Light is, maar dan als mannenproduct gemarket ipv voor dieetvrouwen... Ik verwacht dus drie soorten behaarde mannen te vinden: 1) de "hippie": heeft graag al dat haar, geen interessante doelgroep dus. 2) de "narcist": is heel openlijk bezig met zijn uiterlijk. Dit is dan het type dat nu naar het beauty salon gaat, vrouwen-veet gebruikt,... 3) de "insecure" man: hier zou ik me op richten. Hij is bezorgd dat het overvloedige lichaamshaar hem onaantrekkelijk maakt, maar hij weet weinig van de materie, en zal de stap niet snel maken. Die nr 3 moet echt wel over de streep te trekken met een mannelijk Gillette product dat complementair is aan zijn huidige scheergerei... Althans, dat hoop ik uit de resultaten te kunnen halen :-) |
Citaat:
|
sn00py :lol: ::::::::::::::::::::
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be