![]() |
Moet Ein Fall für zwei terugkomen?
Een tijdje geleden verklaarde een VRT-baas dat de reclame op de VRT noodzakelijk is, zoniet kan er geen Vlaamse fictie meer worden gemaakt, zo zei hij dat de VRT voor de kostprijs van één aflevering van Flikken, een hele buitenlandse krimi-serie kan aankopen. Ik zou er nu niets mee inzitten dat we verlost zouden zijn van Flikken: slecht geacteerd, ongeloofwaardige dialogen, foute setting.
Nu is het me opgevallen dat "Ein Fall für zwei" al enige tijd niet meer op de VRT wordt getoond, wat ik bijzonder betreur. Dus mijn voorstel is eenvoudig: geen reclame meer, geen Flikken meer, en terug "Ein Fall für zwei" ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
het is wel zo dat er één en ander is veranderd ivm de cast van Ein Fall für zwei: Dr Franck is eruit gestapt: ![]() wat maakt dat alleen deze twee nog overblijven van de originele cast: ![]() ![]() de hond Umba en Josef Matula |
Ja Natuurlijk
|
foutje, Umba blijkt reeds overleden te zijn
![]() ![]() ![]() |
Van Ein Fall für Zwei worden nog altijd nieuwe afleveringen van gemaakt 8O Die serie gaat al 26 jaargangen mee, dat moet bijna een record zijn.
|
Reclame en vooral teveel reclame kan een zender bijzonder onaantrekkelijk maken.
Ik vind Flikken helemaal niet slecht, Baantjer ook niet, alleen dat gezeur met die ondertiteling. En er gaat niets boven Engelse detectives. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan hebben ze 't record van Derrick gebroken, want die heeft geloof ik 25 jaargangen gedaan. Maar Ein Fall wordt dus niet meer getoond op de Vlaamse televisie:evil: |
|
Citaat:
|
Series als Tatort, der alte, Derrick en dergelijke zijn op hun slechtst nog altijd stukken beter dan de midelmatige Vlaamse produkties.
|
Citaat:
Matula is intussen wel een kwarteeuw ouder |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Samen met de goedkope kopieên van de BBC programma's die ze maken. |
Tatort met Schimanski(Götz George) rules !!!
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Stop speaking this nonsense ... |
Citaat:
Inderdaad, 't is Derrick die terug moet komen! :-P |
![]() Beste crimi serie ooit. ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be