Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Relschoppers verwonden agenten op kerstmarkt Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100106)

SirGalahad_ 29 december 2007 16:15

Relschoppers verwonden agenten op kerstmarkt Antwerpen

Ik kan alleen maar de link geven

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgi/a...ntwerpen.dhtml

Want de inhoud van het artikel is:
" The following error(s) occured: site.article.error.offline"

Amai, dat artikel ging precies snel offline!!

ps idem op de morgen
http://www.demorgen.be/dm/nl/983/Nie...ntwerpen.dhtml

Maar met een beetje Googlen hebben we:

Citaat:

ANTWERPEN - Op de kerstmarkt in Antwerpen zijn vrijdagavond drie politieagenten lichtgewond geraakt toen ze enkele relschoppers wilden inrekenen. Vijf heethoofden hadden met glazen staan gooien vanop de ijspiste op de Grote Markt. Later deed er zich nog een tweede incident voor. De vijf werden opgepakt, maar ze mochten na verhoor weer naar huis.
Agenten die op de kerstmarkt op de Grote Markt toezicht hielden, merkten rond 22.30 uur hoe enkele twintigers vanop de ijspiste met glazen gooiden naar de omstanders. Toen de agenten hen wilden inrekenen, werd een van hen langs achter aangevallen door een vriend van de betrokkene. Ook hij werd echter overmeesterd. Het gaat om twee jongemannen van 22 en 26 jaar uit Turnhout en Antwerpen.

Enkele ogenblikken later werden agenten van de Hondenbrigade aan de andere kant van de Grote Markt door jongelui uitgedaagd. Een drietal ruziestokers stampten naar de dieren, waarop die naar hun aanvallers beten. De amokmakers van 21, 26 en 32 jaar uit het Antwerpse raakten lichtgewond.

De vijf jongelingen werden meegenomen naar het bureau, maar mochten na verhoor weer naar huis. Drie politieagenten raakten lichtgewond bij de incidenten.

Op de kerstmarkt in Antwerpen zijn de voorbije weken al meerdere schermutselingen geweest. De betrokkenen hebben vaak te diep in het glas gekeken.
Wel, nu we weten dat onze Moslim broeders niet mogen drinken weten we nu zeker dat deze relschoppers "Oude Belgen" zijn.... die m.i. dan ook véél te snel weer zijn vrijgelaten.
Enfin, het gaat goed met onze politiediensten....

Tjolder 29 december 2007 16:26

Gewoon een agent langs achter aanvallen is zelf nog niet voldoende om een nachtje (ééntje maar) in de cel te zitten.
Na verhoor konden ze 'beschikken'. Om dan ergens in 2011 voor de rechter te moeten komen.
Ondertussen kunnen ze vrolijk nog enkele jaren de asociale lul uithangen.
Echt ongelofelijk hier. Ik vraag mij af hoeveel landen er ook zo 'straffen' gelijk wij hier .

another brick 29 december 2007 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder (Bericht 3178031)
Gewoon een agent langs achter aanvallen is zelf nog niet voldoende om een nachtje (ééntje maar) in de cel te zitten.
Na verhoor konden ze 'beschikken'. Om dan ergens in 2011 voor de rechter te moeten komen.
Ondertussen kunnen ze vrolijk nog enkele jaren de asociale lul uithangen.
Echt ongelofelijk hier. Ik vraag mij af hoeveel landen er ook zo 'straffen' gelijk wij hier .

Zolang u niet 5 minuten verkeerd geparkeerd staat of 1 km te snel hebt gereden, bent u geen doorwinterde crimineel.

TypO 29 december 2007 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_ (Bericht 3178014)
Ik kan alleen maar de link geven

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgi/a...ntwerpen.dhtml

Want de inhoud van het artikel is:
" The following error(s) occured: site.article.error.offline"

Amai, dat artikel ging precies snel offline!!

ps idem op de morgen
http://www.demorgen.be/dm/nl/983/Nie...ntwerpen.dhtml

Maar met een beetje Googlen hebben we:

Wel, nu we weten dat onze Moslim broeders niet mogen drinken weten we nu zeker dat deze relschoppers "Oude Belgen" zijn.... die m.i. dan ook véél te snel weer zijn vrijgelaten.

Amaai, 't is te hopen dat je al de moslim-broeders die alcohol drinken niet te eten moet geven, want je zal moeten gaan bijklussen.

Weet jij nog niet dat ze enkel moslim zijn als het hun past? Om anderen te kunnen schofferen en vanalles te eisen en te vergoelijken.

Alcohol drinken toont echt niet aan dat het om oude-belgen ging.

duveltje382 29 december 2007 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TypO (Bericht 3178062)
Amaai, 't is te hopen dat je al de moslim-broeders die alcohol drinken niet te eten moet geven, want je zal moeten gaan bijklussen.

Weet jij nog niet dat ze enkel moslim zijn als het hun past? Om anderen te kunnen schofferen en vanalles te eisen en te vergoelijken.

²

De schoofzak 29 december 2007 16:54

Die pakkemannen van de hondenbrigade zijn dan toch niet zo ervaren als ze vroeger waren.
Want toen riskeerden onverlaten die naar een hond stampten, dat die agent toch wel verrast was en de leiband van de hond per ongeluk uit zijn hand schoot. En die hond zijnen dag is ook goed dan.

forumspook 29 december 2007 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TypO (Bericht 3178062)

Ik heb er al vast een aantal gekend die alle dagen zat waren. En stoned...

Bhairav 29 december 2007 20:10

De jeugd is tenminste niet zo saai meer als vroeger...

forumspook 29 december 2007 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3178479)
De jeugd is tenminste niet zo saai meer als vroeger...

Durft u zelf ook agenten -en hun honden-aanvallen, of "durft" u er enkel mee lachen?

Bhairav 29 december 2007 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3178516)
Durft u zelf ook agenten -en hun honden-aanvallen, of "durft" u er enkel mee lachen?

Ik durf alleen meelachen.
Zou u durven achter criminelen lopen of deze amokmakers aan te pakken? Ik dacht het niet.

forumspook 29 december 2007 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3178522)
Ik durf alleen meelachen.
Zou u durven achter criminelen lopen of deze amokmakers aan te pakken? Ik dacht het niet.

Waarom zou ik de politie moeten gaan verdedigen ? Nu, als de flikken mij geld aanbieden om die jongens eens af te ranselen, zou ik wel een paar vrienden kunnen opbellen, en gezellig een centje bijverdienen, waarom niet?:lol: Het zou wel de omgedraaide wereld zijn. Normaal gezien moet de politie de bevolking beschermen toch?

Bhairav 29 december 2007 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3178546)
[/b]
Waarom zou ik de politie moeten gaan verdedigen ? Nu, als de flikken mij geld aanbieden om die jongens eens af te ranselen, zou ik wel een paar vrienden kunnen opbellen, en gezellig een centje bijverdienen, waarom niet?:lol: Het zou wel de omgedraaide wereld zijn. Normaal gezien moet de politie de bevolking beschermen toch?

PURE Kafka! Dat is het!8-)

PollyCorrect 30 december 2007 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_ (Bericht 3178014)

dit snap ik niet goed. Ik weet nog dat dit in Amsterdam ook gebeurde in een bar niet zo lang terug, kwamen plots jonge Marokkanen en die gingen elkaar en anderen met gebroken glazen te lijf.

PollyCorrect 30 december 2007 00:57

Er staat ook zomaar bij dat men af en toe te diep in het glas kijkt op de kerstmarkt, maar een directe link met de relschoppers wordt er niet gemaakt, waarschijnlijk omdat die er niét is.

forumspook 30 december 2007 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3178865)
dit snap ik niet goed. Ik weet nog dat dit in Amsterdam ook gebeurde in een bar niet zo lang terug, kwamen plots jonge Marokkanen en die gingen elkaar en anderen met gebroken glazen te lijf.

Die mensen verdragen geen alcohol : ze zijn van nature uit al zo ontzettend agresief, als ze er dan ook nog bij drinken slaan ze helemaal door. Wat hun ras betreft heeft allah beslist gelijk: ze moeten er hun tengels vanaf houden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be