![]() |
Liberalisme omverwerpen ....hoe ?? doen we het alleen ??
hoe gaan we het Liberalisme omverwerpen ??
gaan wij het alleen doen of gaan we samenwerking met andere die ook niks moeten hebben van het Liberalisme ?? iedereen die Anti Liberaal is ....ik wacht op uw mening ;-) |
Nieuw-solidaristen hebben geen probleem met samenwerking met anti-systeemkrachten. Om maar 1 voorbeeld te geven: in Brugge hebben de VJW op geen enkel moment acties ondernomen tegen de linkse Lappersforters omdat we eveneens tegen de uitbreiding van het industrieterrein zijn. Dat neemt niet weg dat we niet akkoord gaan met de wijze waarop of de mentaliteit bij hen.
Daat er een zwart-rood front moge ontstaan tegen blauw. |
Citaat:
|
Het is een fuckin' stort met bomen op. Er ligt een kanaal, treinsporen en een industrieterrein naast. Kom zeg.
|
gewoon even op blazen.
|
Ik zou graag van dit forum gebruik willen maken om te melden dat ook kaartersclub "Vrank en Vrij" geen problemen maakt van samenwerking met anti-systeemkrachten. Onder fameuze druk vanuit de basis heeft zelfs zij onder geen enkel beding en op geen enkel moment acties ondernomen tegen de linkse Lappersforters.
|
Citaat:
Waar hebde die site gevonde? |
Citaat:
Nog erger zelfs: er heeft iemand zelfs een huis gebouwd in het Lappersfortbos, én daar zeggen de lappersforters niets op, vreemd toch, alhoewel het daar zonevreemd staat (hoogstwaarschijnlijk). :roll: |
Citaat:
Want zwart staat voor de ectreem rechtse partij en die is nu niet bepaald solidaristisch, maar eerder liberaal-egoïstisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het liberalisme is omver geworpen, krijg ik dan eindelijk wat meer rust voor mezelf?
|
Citaat:
blauw is liberaal, en in economische termen is dat réchts. Punt uit. |
Citaat:
Het solidarisme is helemaal niet fascistisch, de fascisten hebben wel gebruik gemaakt van deze grondbeginselen. Het Daensisme kan bijvoorbeeld als een solidaristische variant gezien worden, gezien het enerzijds een militante arbeidersbeweging was, maar zich anderzijds afzette tegen het marxisme. Ik ben op economisch vlak echt geen tegenstander van u, dat weet ge best. Ik ben zelf trouwens ook geen solidarist. Maar probeer aub niet zo'n blunders te slaan. |
Citaat:
|
Is het liberalisme aan de macht dan?
|
Citaat:
btw, anarchisten zijn ook individualistisch! Anarchisme leidt m.i. alleen tot een agressief neoliberaal tot libertarisch machtsvacuüm. Wat zeg ik? staatsmachtvacuüm, wat ruimschoots gecompenseerd wordt door individuele en private machtsverhoudingen. Het natuurrecht dus:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be