![]() |
Conference Youp van 't Hek
Twee jaar geleden zond men met oudejaarsavond de magistrale eindejaarsconference van Youp van ’t Hek uit. Ik had gehoopt dat men dit opnieuw ging doen met oudejaarsavond, maar nu blijkt dat ik de uitzending gisterenavond heb gemist. Ik weet dat er in Nederland de mogelijkheid bestaat om gemiste uitzendingen on-line te bekijken. Weet een van de Nederlandse forumleden waar ik dit zou kunnen bekijken?
|
weet ik niet, want eerlijk gezegd boycot ik jou met je primitieve vlaggenbrand.
|
Ik ben een absolute fan van Youp en helaas heb ik ze gisteren ook gemist... :(
Het was "schreeuwstorm" als ik me niet vergis? Ik ben er zelf ook naar op zoek, ik laat je wel iets weten als ik het gevonden heb! :) |
Ik kan het alleszins niet terugvinden op uitzendinggemist.nl
:( |
*bump* :mrgreen:
|
Staat er nog niet op, maar deze staat er wel op en is wel leuk :D http://player.omroep.nl/?zenid=252&skin=hilversumbest
|
Youp van 't Hek: Schreeuwstorm - 29 december 2007
Stevig in lakschoenen, actueel tot op het laatste journaal, hard en poëtisch, niet bang en heel veel lachen! Geen stream beschikbaar. Maar dat komt nog wel! |
Citaat:
|
Na De Kampioenen, dacht ik van de tv uit te doen, maar door een goede ingeving zap ik nog even en hola: Youp van ’t Hek was daar.
Al lang niet meer gezien. Ook voor Belgen de moeite waard. Je moet wel iets over Nederland weten bijv. Balkenende die op RTL een soort "Rode loper" (VRT) presenteerde enz... Op 31 dec Jaap van de Wal. Video zal klaar staan. ook de moeite denk ik. Heb hem eens op de Ned tv gezien toen hij in Afrika was voor een goed doel en hij deed dat ook wel... goed. Kon zich heel goed inleven. Ziet er mij een leuke/verstandige man uit. |
Citaat:
|
En waarom zie ik mijn tekst niet? :s
|
Citaat:
|
*censureert zichzelf*
|
Citaat:
|
Ik kan niet meer posten......
Geen PB meer versturen. Worden Nederlanders hier weggepest? :skocksmiley: |
Citaat:
Hé Derk! wat is dat nou? Krijg ik een lege PB met alleen een titel! :shock: |
Citaat:
dat is een feit sinds de 'schoonmaakbeurt' van het forum. |
Citaat:
|
Citaat:
Probeer hier eens: http://omroep.vara.nl/Uitzending_gemist.167.0.html |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be