Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Is leedvermaak om gehandicapte bommenleggers ethisch geoorloofd? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100168)

sn00py 31 december 2007 14:36

Is leedvermaak om gehandicapte bommenleggers ethisch geoorloofd?

Deze week was er in Luik een tragisch ongeval. Ene Rachid was een bom aan het maken met aceton-peroxide: een stof die door Palestijnse zelfmoordactivisten gebruikt wordt. Een zéééér gevaarlijk goedje. Dat heeft onze Rachid ondervonden:twee handjes kwijt. Nu is mijn vraag: is leedvermaak hierom ethisch geoorloofd? Ik heb er namelijk nogal veel :lol::lol::lol:!
En wel om volgende 2 redenen:
- Rachid had hééééél waarschijnlijk de bedoeling anderen (onschuldigen) te verminken of te doden. (Terreur dus)
- Er speelt ook wel een beetje wrok mee, t.o.v. bvb de 3 jongeren die een man verlamd schoppen en weg komen met voorwaardelijke straffen of 150 uur werkstraf. (Dit is voor mij nl ook terreur) en ons dan nog uitlachen in ons gezicht. Dit geldt ook bvb voor de moodenaars van Mombaerts en co.

Wat vinden jullie? Ben ik een ziekelijk persoon (OK, ik weet het, ik BEN ziekelijk, maar de vraag is: ben ik HIEROM ziekelijk) of mag ik mij eens goed laten gaan in mijn pret?

Rudy 31 december 2007 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3181422)
Deze week was er in Luik een tragisch ongeval. Ene Rachid was een bom aan het maken met aceton-peroxide: een stof die door Palestijnse zelfmoordactivisten gebruikt wordt. Een zéééér gevaarlijk goedje. Dat heeft onze Rachid ondervonden:twee handjes kwijt. Nu is mijn vraag: is leedvermaak hierom ethisch geoorloofd? Ik heb er namelijk nogal veel :lol::lol::lol:!
- Rachid had hééééél waarschijnlijk de bedoeling anderen (onschuldigen) te verminken of te doden. (Terreur dus)
- Er speelt ook wel een beetje wrok mee, t.o.v. bvb de 3 jongeren die een man verlamd schoppen en weg komen met voorwaardelijke straffen of 150 uur werkstraf. (Dit is voor mij nl ook terreur) en ons dan nog uitlachen in ons gezicht. Dit geldt ook bvb voor de moodenaars van Mombaerts en co.

Wat vinden jullie? Ben ik een ziekelijk persoon (OK, ik weet het, ik BEN ziekelijk, maar de vraag is: ben ik HIEROM ziekelijk) of mag ik mij eens goed laten gaan in mijn pret?

Snoopy toch. Dat hij z'n handjes is kwijtgespeeld is gewoon een straf van God.

Skoebidoe 31 december 2007 15:28

Mij lijkt het een schone zaak dat hij zijn beide handen kwijt is. :-P
Ik zou zelfs meer durven stellen: het is verschrikkelijk spijtig dat hij zijn eigen domme kop er niet af geblazen heeft. Nu moeten we waarschijnlijk nog betalen voor zijn verzorging.
Wie binnen de lijnen loopt, komt dergelijke farcen niet tegen
Ik val bijna van mijn stoel van leedvermaak, beste SnOOpy :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Lincoln 31 december 2007 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3181422)

Je bent echt ziek. :twisted:

PollyCorrect 31 december 2007 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3181483)
Snoopy toch. Dat hij z'n handjes is kwijtgespeeld is gewoon een straf van God.

Ja. Allah bedoel je.

the outlaw torn 31 december 2007 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skoebidoe (Bericht 3181507)
Mij lijkt het een schone zaak dat hij zijn beide handen kwijt is. :-P
Ik zou zelfs meer durven stellen: het is verschrikkelijk spijtig dat hij zijn eigen domme kop er niet af geblazen heeft. Nu moeten we waarschijnlijk nog betalen voor zijn verzorging.
Wie binnen de lijnen loopt, komt dergelijke farcen niet tegen
Ik val bijna van mijn stoel van leedvermaak, beste SnOOpy :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

vr mij hetzelfde eigenlijk :rofl::lol::-P

Lincoln 31 december 2007 16:58

Zie hier, kaalkoppen bijeen om het leedvermaak van rachid te lachen. tutututut :magniet:

longhorn 31 december 2007 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 3181733)
Zie hier, kaalkoppen bijeen om het leedvermaak van rachid te lachen. tutututut :magniet:

Inderdaad. Rachid zou zeggen:"Het loopt hier serieus uit de hand."

Skoebidoe 31 december 2007 17:41

Lincoln, het is niet SnOOpy die ziek is maar Rachid! :clapping:
misschien kan jij hem helpen om om middernacht vuurwerk af te steken :bday:
hijzelf zal het immers niet meer kunnen... Wel voorzichtig zijn hé... bij jou zou ik het jammer vinden mocht je je pollekes kwijt raken.;-)

Lincoln 31 december 2007 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skoebidoe (Bericht 3181808)
Lincoln, het is niet SnOOpy die ziek is maar Rachid! :clapping:
misschien kan jij hem helpen om om middernacht vuurwerk af te steken :bday:
hijzelf zal het immers niet meer kunnen... Wel voorzichtig zijn hé... bij jou zou ik het jammer vinden mocht je je pollekes kwijt raken.;-)

Idd, maar moet men daardoor om iemand lachen, ik zou eerder medelijdend mee hebben , of niet ?

Skoebidoe 31 december 2007 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 3181857)
Idd, maar moet men daardoor om iemand lachen, ik zou eerder medelijdend mee hebben , of niet ?

Mogen wij dan ook niet een keer ons pleziertje hebben? :lol:

Vorenus 31 december 2007 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 3181857)

Medelijden hebben met iemand die andere mensen wpu opblazen maar zelf het slachtoffer van zijn daad wordt?

Nee, men had hem beter laten doodbloeden en aan de ratten gevoederd.

longhorn 31 december 2007 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3181868)
Medelijden hebben met iemand die andere mensen wpu opblazen maar zelf het slachtoffer van zijn daad wordt?

Rustig jongens. Laten we mekaar liefhebben en samen een lied zingen:"Hand in hand, kameraden, hand in hand..."

Vorenus 31 december 2007 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 3181872)
Rustig jongens. Laten we mekaar liefhebben en samen een lied zingen:"Hand in hand, kameraden, hand in hand..."

:rofl:

Lincoln 31 december 2007 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skoebidoe (Bericht 3181863)
Mogen wij dan ook niet een keer ons pleziertje hebben? :lol:

Ik houd je niet tegen om een kaarsje te gaan steken.

Vorenus 31 december 2007 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 3181876)
Ik houd je niet tegen om een kaarsje te gaan steken.

Rachid laat weten dat hij geen handje kan toesteken.

Lincoln 31 december 2007 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3181868)

Hoe wist u dat hij iemand ging opblazen, bent u daar mss het levende bewijs van ?

Vorenus 31 december 2007 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 3181881)
Hoe wist u dat hij iemand ging opblazen, bent u daar mss het levende bewijs van ?

aceton-peroxide: SPRINGSTOF.

Lincoln 31 december 2007 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3181880)
Rachid laat weten dat hij geen handje kan toesteken.

Hij heeft toch geen handjes meer, hoe kan hij ze dan toesteken ?

Lincoln 31 december 2007 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3181885)
aceton-peroxide: SPRINGSTOF.

Op het nieuws ?

Bron ??

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be