![]() |
Happy Newyear!!!!!
Iedereen een fijne jaarwisseling en een goed nieuw jaar gewenst!
De 'believers' de 'non-believers' de sceptici, de pseudo skeptici, de 'wetenschappers', de 'journalisten', o ja , de 'moderators', ;) Zonder hen hadden we geen 'bestaansrecht' :) als ik iemand vergeten ben: SORRY H A P P Y N E W Y E A R!!!!!!!!!!!! Pin d"Ar |
idem
|
Daar toast ik op!
![]() |
is nog 7 uur te vroeg:|
|
![]() |
Iedereen hier wens ik het beste recept om gelukkig te worden en dat is:
Een goede gezondheid en een slecht geheugen. Proost!!:BIG: |
dezelfste leute.
moge 2008 : 1. beter worden dan 2007 indien 2007 slecht 2. hetzelfde blijven indien 2007 goed was 3. super worden indien 2007 goed was, mr net nt goed genoeg ( mss wel realistisch blijven bij dit laatste ) bij mij word dat met overtuiging optie 1. en bij u allen, beste medeforummers ? ook namens The Outlaw Torn de beste wensen voor 2008 !!! |
het wordt écht stukken beter.
|
Citaat:
veel zuipgenot !!! :-D |
aan iedereen:
beste wensen! :-D en voor de 'believers': een nieuw CP ;) |
De definitieve splitsing van België zal weer wat dichterbij zijn in 2008 :vlaander:, ik ben benieuwd voor de periode rond maart.
|
Citaat:
Voor alle forumleden en hun familie, ook van Ovidius het beste toegewenst in het nieuwe jaar. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
racist!! :-o:-o:evil::evil: ;-) nog ééééééven geduld (een jaar of zo? :?) |
Citaat:
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik wil best wel wat 'ondersteuning' geven |
Citaat:
|
Beste wensen van het duveltje382 voor het nieuwe jaar
Ik hoop hier zoals dit jaar veel vreugde te mogen beleven in 2008 duveltje382 |
Om een goed jaar te wensen zijn we nog enkele uren te vroeg, maar toch...
Al ben ik zelf al doodmoe ( heel de dag in de keuken gestaan om een superdiner te bereiden en sebiet is dat direct op gvd :lol: ), ik ga er toch een superleuke avond van maken. Zuip, eet, dans en zing ze (of wat jullie ook zinnens zijn te doen) !! En tot morgen of één dezer bij leven en welzijn allemaal ! Happy newyear, may all your wishes come true ! :> :> :> :hug: |
Oud Jaar
Nieuw Jaar Twee Koeken Is Een Paar Ik Wens Je Een Zaleg Nieuwjaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be