Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Waarom mag ik niet meedoen in het subforum "links" ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100175)

Cynicus 31 december 2007 16:44

Waarom mag ik niet meedoen in het subforum "links" ?

Ik heb reeds meerdere keren gevraagd om te mogen meedoen in het subforum "links". Steeds werd ik daar echter geweigerd. Nochtans hou ik er onder meer op het vlak van abortus en euthanasie progressieve ideeën op na. Waarom mag ik daar dan niet meedoen ?

In het subforum "rechts" zijn ze veel soepeler inzake toelating. Daar zijn zelfs een aantal uitgesproken linkse ratten toegelaten geworden. Waarom zijn ze dan bij "links" zo streng ? Ik dacht nochtans dat linksen tegenstander waren van uitsluiting.

Vorenus 31 december 2007 18:43

Iets met verdraagzaamheid?

Serieus nu,

Zijn de subfora Links en rechts nu

* Voor leden van die strekking

* Voor linkse of rechtse thema's

Savatage 31 december 2007 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3181893)
Iets met verdraagzaamheid?

Serieus nu,

Zijn de subfora Links en rechts nu

* Voor leden van die strekking
* Voor linkse of rechtse thema's

Voor dat dacht ik. Hoewel ik het nut niet echt zie van discussies te beginnen met enkel medegezinden.

Zwartengeel 31 december 2007 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus (Bericht 3181705)
Ik heb reeds meerdere keren gevraagd om te mogen meedoen in het subforum "links". Steeds werd ik daar echter geweigerd. Nochtans hou ik er onder meer op het vlak van abortus en euthanasie progressieve ideeën op na. Waarom mag ik daar dan niet meedoen ?

In het subforum "rechts" zijn ze veel soepeler inzake toelating. Daar zijn zelfs een aantal uitgesproken linkse ratten toegelaten geworden. Waarom zijn ze dan bij "links" zo streng ? Ik dacht nochtans dat linksen tegenstander waren van uitsluiting.

Ken je de beheerder van het subforum 'links'? Als je bij hem hierover gaat klagen, zal hij je ongetwijfeld antwoorden dat het er nu al vol met 'rechtsen' zit.

Hashiwokakero 31 december 2007 23:12

Links staat gelijk aan communisten, tjah en dan zeggen ze dat wij die verkeerde link leggen.:roll:

driewerf 1 januari 2008 17:22

Citaat:

een aantal uitgesproken linkse ratten

the_dude 1 januari 2008 20:21

wat wil je? Bij rechts is er nog niet eens de mogelijkheid om activiteiten te posten, ze bezoedelen liever het algemeen forum met hun reclame. Er moet ergens een grens kwestie van algemene beleefdheid getrokken worden é.

Duvelke 1 januari 2008 21:35

Citaat:

Ieen aantal uitgesproken linkse ratten toegelaten geworden.

idd, het feit dat je zo over links praat, zegt niet veel goeds over je mening over linkse mensen. Dus versta ik eigenlijk ergens wel dat je niet toegelaten wordt.

Misschien een beetje beleefder worden? :)

Kadee 2 januari 2008 13:33

de subfora links en rechts worden door niet-moderators beheerd. Indien u toegang wil of vragen hebt rond deze subfora zal u de beheerders zelf moeten aanspreken.

Judokus 2 januari 2008 13:45

Citaat:

Progressief-conservatief is niet hetzelfde als links-rechts.
Het eerste zijn ethische, het tweede sociaal-economische termen.

Een partij kan perfect tegelijk sociaal-economisch rechts zijn & ethisch progressief (bv. OpenVLD, LDD),
of tegelijk sociaal-economisch links zijn & ethisch conservatief (bv. de ChristenUnie in Nederland)

Max van Dietschland 3 januari 2008 19:17

Citaat:

Ik heb mij ook al een paar keer aangemeld. Op sociaal economisch vlak ben ik zelfs zeer sociaal. Maar niets. Blijkbaar moet je je eigen volk haten en extreem progressief zijn. :roll:

Herr Oberst 3 januari 2008 21:14

De subforums zijn toch bedoeld om over linkse of rechtse thema's te debatteren? Wat is dit dus voor onzin?

evilbu 3 januari 2008 21:21

Je moet gewoon "een brave" zijn.:-P
Ik heb het vriendelijk gevraagd en ik ben binnengelaten op zowel Links als Rechts.:-D

Zwartengeel 3 januari 2008 21:46

Pff, al dat elitaire links/rechts gedoe van die ideologieslaafjes kan mij nu eens werkelijk geen reet meer schelen.

Duvelke 3 januari 2008 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 3186230)
Je moet gewoon "een brave" zijn.:-P
Ik heb het vriendelijk gevraagd en ik ben binnengelaten op zowel Links als Rechts.:-D

idd, dat zei ik ook. een beetje beleefd zijn en niet tegen vanalles en nog wat zijn.

filosoof 3 januari 2008 22:12

Citaat:

Citaat:

Wat ik hier schrijf moet sterk worden gerelativeerd. Ik hang nu eenmaal graag de cynicus uit.

filosoof 3 januari 2008 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 3186052)
. Op sociaal economisch vlak ben ik zelfs zeer sociaal. :roll:

:lol::lol::lol:
Die Dieteuh, Gu, euh, Max4,euh, MaxvD is toch een komiek: daar zouden ze op Links eens goed me kunnen zwanzen:roll:

filosoof 3 januari 2008 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3183127)
idd, het feit dat je zo over links praat, zegt niet veel goeds over je mening over linkse mensen. Dus versta ik eigenlijk ergens wel dat je niet toegelaten wordt.

Misschien een beetje beleefder worden? :)

Niet te veel vragen van een geotrupes, hé!! ;-)

Duvelke 3 januari 2008 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3186346)
Niet te veel vragen van een geotrupes, hé!! ;-)

Bwa, je kan maar proberen eh.:-)

Den Ardennees 3 januari 2008 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kadee (Bericht 3183735)
de subfora links en rechts worden door niet-moderators beheerd. Indien u toegang wil of vragen hebt rond deze subfora zal u de beheerders zelf moeten aanspreken.

DAT is wel een heel gemakkelijke manier om je er vanaf te maken.

Dit forum is in handen van een beheerder en moderatoren, dus dat is JULLIE verantwoordelijkheid!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be