![]() |
Waarom mag ik niet meedoen in het subforum "links" ?
Ik heb reeds meerdere keren gevraagd om te mogen meedoen in het subforum "links". Steeds werd ik daar echter geweigerd. Nochtans hou ik er onder meer op het vlak van abortus en euthanasie progressieve ideeën op na. Waarom mag ik daar dan niet meedoen ?
In het subforum "rechts" zijn ze veel soepeler inzake toelating. Daar zijn zelfs een aantal uitgesproken linkse ratten toegelaten geworden. Waarom zijn ze dan bij "links" zo streng ? Ik dacht nochtans dat linksen tegenstander waren van uitsluiting. |
Iets met verdraagzaamheid?
Serieus nu, Zijn de subfora Links en rechts nu * Voor leden van die strekking * Voor linkse of rechtse thema's |
Citaat:
|
Citaat:
|
Links staat gelijk aan communisten, tjah en dan zeggen ze dat wij die verkeerde link leggen.:roll:
|
Citaat:
|
wat wil je? Bij rechts is er nog niet eens de mogelijkheid om activiteiten te posten, ze bezoedelen liever het algemeen forum met hun reclame. Er moet ergens een grens kwestie van algemene beleefdheid getrokken worden é.
|
Citaat:
Misschien een beetje beleefder worden? :) |
de subfora links en rechts worden door niet-moderators beheerd. Indien u toegang wil of vragen hebt rond deze subfora zal u de beheerders zelf moeten aanspreken.
|
Citaat:
Het eerste zijn ethische, het tweede sociaal-economische termen. Een partij kan perfect tegelijk sociaal-economisch rechts zijn & ethisch progressief (bv. OpenVLD, LDD), of tegelijk sociaal-economisch links zijn & ethisch conservatief (bv. de ChristenUnie in Nederland) |
Citaat:
|
De subforums zijn toch bedoeld om over linkse of rechtse thema's te debatteren? Wat is dit dus voor onzin?
|
Je moet gewoon "een brave" zijn.:-P
Ik heb het vriendelijk gevraagd en ik ben binnengelaten op zowel Links als Rechts.:-D |
Pff, al dat elitaire links/rechts gedoe van die ideologieslaafjes kan mij nu eens werkelijk geen reet meer schelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Die Dieteuh, Gu, euh, Max4,euh, MaxvD is toch een komiek: daar zouden ze op Links eens goed me kunnen zwanzen:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit forum is in handen van een beheerder en moderatoren, dus dat is JULLIE verantwoordelijkheid! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be