![]() |
wensen
Aan al de mensen een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar.:-):-):-):-):-):-)
|
ja voor iedereen hier ook zo van die dingen enzo
wensen, you know... gelukkig kerstmis en nieuwjaarç! |
zalig pasen allemaal
|
Citaat:
|
Jamaar Berre, DaBlacky is een Limburger... die zijn gewoon trager dan andere mensen. ;)
|
Citaat:
dit zal iets minder gemakkelijk vergeven worden ;-) limburgers zijn zalige mensen |
Citaat:
Sorry, I'm in a cynical mood today... |
Citaat:
Als ik juist zit: veel sterkte, maar het is zo waarschijnlijk wel beter. :-( Als ik fout zit: oeps, negeer mij. :oops: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar het blijft een zware dobber voor je, dat zal niemand ontkennen. Maar bekijk he zo: tijd heelt alle wonden en het geluk zal je zeer zeker toelachen in de toekomst! |
Sorry als mijn antwoord cru en materialistisch zou overkomen, zo bedoel ik het niet. Ik kan het alleen niet zo makkelijk op een andere manier omschrijven.
|
Mijn beste wensen aan alle heterosexuele atheïstische extreem-rechtse vlaamsgezinde conservatievelingen!
(En aan de rest van de wereldbevolking!!!!;-)) |
Citaat:
voor u ook een schoon 2008! |
...en voor van 't jaar allemaal een goed lief, hé! :mrgreen:
|
Citaat:
En dat vind ik het eigenlijk een van de jammerlijkste dingen aan de relatie. Het had nooit zo lang mogen duren. Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen de beste wensen voor 2008 :-D
|
Citaat:
Citaat:
Sterkte tot die tijd. |
Citaat:
en remember this: limburgers zijn coole mensen! |
Citaat:
enkel de koffers waren nog niet gepakt. Ondertussen staat het contract wel enkel op haar naam (ik ben niet stom :p) en zijn alle financiële zaken geregeld (ik ben netjes uitbetaald tot op de euro). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be