Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat een klote oud & nieuw (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100188)

Weezer 1 januari 2008 12:20

Wat een klote oud & nieuw

Grote plannen gemaakt, zou gaan feesten bij vrienden. Maar gistermorgen werd ik wakker met een zware keelontsteking en knallende koppijn. Bijna de hele dag op bed gelegen. Om kwart voor twaalf ff m´n bed uit om de familie nieuwjaar te wensen, twee glazen champagne naar binnengekapt en terug m´n nest in. Ik werd vanmorgen fitter wakker dan de rest hier in huis, dat dan weer wel...

Anyway, allemaal de beste wensen voor 2008. :hug:

Mitgard 1 januari 2008 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 3182394)
Grote plannen gemaakt, zou gaan feesten bij vrienden. Maar gistermorgen werd ik wakker met een zware keelontsteking en knallende koppijn. Bijna de hele dag op bed gelegen. Om kwart voor twaalf ff m´n bed uit om de familie nieuwjaar te wensen, twee glazen champagne naar binnengekapt en terug m´n nest in.

:lol:

Kim 1 januari 2008 12:25

Tja, veel beterschap zeker?

Savatage 1 januari 2008 13:00

Citaat:

Grote plannen gemaakt, zou gaan feesten bij vrienden. Maar gistermorgen werd ik wakker met een zware keelontsteking en knallende koppijn. Bijna de hele dag op bed gelegen. Om kwart voor twaalf ff m´n bed uit om de familie nieuwjaar te wensen, twee glazen champagne naar binnengekapt en terug m´n nest in. Ik werd vanmorgen fitter wakker dan de rest hier in huis, dat dan weer wel...

Mijn oudjaars viel ook tegen. Ik was met een paar vrienden naar een fuif gegaan waar we elk jaar zitten en waar en telkens veel volk en ambiance is.

Dit jaar zat er ongeveer 8 man :|

Den Ardennees 1 januari 2008 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3182455)
Mijn oudjaars viel ook tegen. Ik was met een paar vrienden naar een fuif gegaan waar we elk jaar zitten en waar en telkens veel volk en ambiance is.

Dit jaar zat er ongeveer 8 man :|

ja, waar wij waren, viel het ook tegen van 't volk. :?

maar door een interessante samenloop van omstandigheden hebben we wel in een café kunnen eten van een uitgebreid dessertbuffet, gratis en �* volonté:-D

berre 1 januari 2008 13:19

een beetje rondgehangen op de oude markt leuven, daar kan het niet tegenvallen.

Savatage 1 januari 2008 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3182501)
een beetje rondgehangen op de oude markt leuven, daar kan het niet tegenvallen.

Daar was ik ook beter gebleven. Maar na de countdown zijn we doorgegaan omdat het er wat te druk was.

Savatage 1 januari 2008 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3182492)
maar door een interessante samenloop van omstandigheden hebben we wel in een café kunnen eten van een uitgebreid dessertbuffet, gratis en �* volonté:-D

Cool :-).

Zelf op restaurant gaan vind ik wat een verspilling van het geld, met al die peperdure en veel te uitgebreide kerstmenu's.

Den Ardennees 1 januari 2008 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3182516)
Cool :-).

Zelf op restaurant gaan vind ik wat een verspilling van het geld, met al die peperdure en veel te uitgebreide kerstmenu's.

Inderdaad, de prijzen die ik hoorde deden me bijna achterover vallen.

Maar dit keer zat alles es mee:mrgreen:

maddox 1 januari 2008 14:52

Ik vond het spijtig voor de uitbaters van ons favoriet Chinees restaurant hier, er waren al minder tafels gezet, en dan waren er nog 3 vrij.
Voor een oudjaar zeer stillekes daar. Maar da's voor ons geen probleem.
We houden van rustig.

Hashiwokakero 1 januari 2008 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3182492)
ja, waar wij waren, viel het ook tegen van 't volk. :?

Vlamingen gaan nog even gierig worden als d'ollanders.:-D

berre 1 januari 2008 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3182662)
Vlamingen gaan nog even gierig worden als d'ollanders.:-D

kerel, wij hebben tenminster pearl harbor niet liggen bombarderen!

Daimanta 1 januari 2008 15:38

Ik heb nog gelachen met oud en nieuw. Bij ons was rond de jaarwisseling dikke mist(en smog door de kruitdampen). Mensen die een klein fortuin aan vuurwerk hebben uitgegeven hebben er helemaal NIKS van gezien. Tsja, als je je geld in de lucht schiet moet je ook niet al te veel verwachten hè ;)

Tavek 1 januari 2008 15:48

Kheb 50 euro opgemaakt
3-gangen wild menu en nog wat te drinken tijdens het feesten...

cava dus nog.

Den Ardennees 1 januari 2008 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 3182717)
Kheb 50 euro opgemaakt
3-gangen wild menu en nog wat te drinken tijdens het feesten...

cava dus nog.

mmm een wildschotel! Wat lag er allemaal op je bord?

Tavek 1 januari 2008 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3182763)
mmm een wildschotel! Wat lag er allemaal op je bord?

Hert en Eend.

In jeneversaus. Of dit nu meteen mag geclassificeerd worden als wild weet ik niet, mr bon ;) Tis iets wat ik zeker niet alle dagen eet 8-)

Dronkoers 1 januari 2008 18:18

Citaat:

Hier was het wel goed, buiten dat ik m'n maten 1 voor 1 stiepelzat heb zien doorgaan... en mijn bus gemist had omdat er voor mijn neus nog een accident was gebeurd ;-)

Ach ja, straks nieuwjaarsfuif :-P

MaGNiFiCaT 1 januari 2008 18:57

Citaat:

Ow, hoe frustrerend.:? Héél frustrerend.:-(

En ik denken dat ik mn deel gehad heb met, net toen ik naarbuiten ging, in alle haasten, ik over mn dalmatiërhond struikel die alweer voor mn voeten liep, waarna ik met mn mooie outfit pardoes op de natte grond val.:?
Ik heb weer mogen wisselen van outfit, waardoor ik nóg 30 min later was en vooral: ik had mn nieuwe outfit niet aan.:x

MaGNiFiCaT 1 januari 2008 18:59

Na het eten nog gaan fuiven in de D-club, het was wel leuk. En keigoeie muziek.8-)

Den Ardennees 1 januari 2008 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3182988)
Na het eten nog gaan fuiven in de D-club, het was wel leuk. En keigoeie muziek.8-)

D-club?

Waar is dat?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be