![]() |
Het dodendraadje van 2008:
Omroepman Dirk van Egmond (54) overleden
HILVERSUM - Dirk van Egmond, eindredacteur van het KRO-programma DingenDieGebeuren, is in de nacht van maandag op dinsdag overleden. Hij was 54 jaar. Dat heeft een woordvoerster van de omroep dinsdagmiddag laten weten. Van Egmond begon zijn journalistieke loopbaan in 1976 bij Veronica (Nieuwsradio) en had daarna verschillende journalistieke functies bij achtereenvolgens TROS, RTL Veronique, AVRO en Omroep Flevoland. Sinds 2001 werkte hij voor de KRO. |
|
De schrijver van de Pim Pandoer-serie Carel Beke is op 94-jarige leeftijd overleden. De kinderboekenschrijver had in de jaren '50 en '60 succes met de Pim Pandoer-avonturenreeks, waarvan bij uitgever Malmberg 18 delen verschenen.
|
Dr. Lecompte zou op 78-jarige leeftijd zijn overleden. Die 1000 jaar oud worden, zat er blijkbaar niet in.
|
Citaat:
Citaat:
|
hoe sadistisch het ook moge klinken, ik zou graag es weten wat hij gezegd heeft aan zijn sterfbed: "geen nood, het ziet er erg uit, maar ik heb nog 922 jaar te leven"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet iemand aan wat de man is overleden?
ik hoop niet aan de gevolgen van een overdosis vitaminen? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zal hem worst wezen nu :-D Allez ja, dat hij in vrede moge rusten ;-) |
En ik heb -verdomme- hem niet genomineerd voor de doden in 2008. Maarja, ik wist dan ook niet dat hij al zo oud was, en hij zei dat hij 1000 ging worden.:?
|
Citaat:
|
Maar.........we zijn nog maar 3 dagen ver en er zijn al zoveel doden gevallen. We zijn 'goed' begonnen.:?
|
Citaat:
Maar tzal je toch maar 1 punt opleveren.:-) |
Citaat:
Jammer, ik had een respons vol scheldwoorden verwacht :mrgreen: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be