Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vuurwerk op zijn Parijs! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100258)

sn00py 3 januari 2008 20:51

Vuurwerk op zijn Parijs!

Citaat:

Onderzoek naar 130 autobranden in Den Haag

In het Nederlandse Den Haag is de politie een groot onderzoek gestart naar personen die bijna 130 auto's in brand probeerden te steken op oudejaarsnacht. Zeven mensen zijn al opgepakt. Hun betrokkenheid wordt onderzocht, en de politie gaat uit van meer verdachten.
...
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...Den-Haag.dhtml

Wat kan toch de reden zijn voor dergelijk gedrag? Achteruitstelling op de arbeidsmarkt? Dagelijkse confrontaties met gruwelijk racisme vanwege hollandsche bleekscheten? Kansarmoede? Diescriemienaatsie?
Of gewoon het besef dat An Arkos, Filosoof en hun tegenhangers in de echte wereld het wel weer zullen opnemen voor hen; m.a.w. dat ze weer vrijuit zullen gaan en de schade niet zullen moeten betalen...

PollyCorrect 3 januari 2008 21:07

de sPA zegt dat we daar begrip voor moeten hebben.
Dat het best moeilijk voor hun is te zien dat zij bepaalde dingen niet hebben en anderen wel. :roll:

koewachtenaar 4 januari 2008 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3186184)

Wat kan toch de reden zijn voor dergelijk gedrag? Achteruitstelling op de arbeidsmarkt? Dagelijkse confrontaties met gruwelijk racisme vanwege hollandsche bleekscheten? Kansarmoede? Diescriemienaatsie?
Of gewoon het besef dat An Arkos, Filosoof en hun tegenhangers in de echte wereld het wel weer zullen opnemen voor hen; m.a.w. dat ze weer vrijuit zullen gaan en de schade niet zullen moeten betalen...

Dat tuig per direct terugsturen naar land van oorsprong. En omdat we niet van slechte wil zijn daarna de gezinsherreniging toepassen.

Wolf 8 januari 2008 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3186210)

Die idioten zeggen zoveel krankzinnige dingen. :lol:

Vorenus 8 januari 2008 09:13

Geeft de politie-aspiranten degelijke wapens en laat ze wat oefenen.

Dit noemt men 2 vliegen in één klap.

LeMmOnN 8 januari 2008 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koewachtenaar (Bericht 3186602)
Dat tuig per direct terugsturen naar land van oorsprong. En omdat we niet van slechte wil zijn daarna de gezinsherreniging toepassen.

:lol::lol:

SirGalahad_ 8 januari 2008 09:37

Jullie zijn allemaal verzuurden .... *sic*

Wolf 8 januari 2008 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_ (Bericht 3195299)
Jullie zijn allemaal verzuurden .... *sic*

En daar hebben wij grondige redenen voor, helaas.

andev 8 januari 2008 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3186210)
Dat het best moeilijk voor hun is te zien dat zij bepaalde dingen niet hebben en anderen wel. :roll:

Inderdaad. En nog een kogel in hun kop, door de politie afgeschoten, dat hebben ze ook nog niet. Blijkbaar de enige manier om van dat soort volkje verlost te geraken... Liever hen opruimen dan toe te kijken hoe ze zelf vroeg of laat anderen opruimen.

fox 9 januari 2008 13:37

Waar staat hier eigenlijk dat het om allochtonen gaat? Ik zie hier niks dat ook maar enigszins in die richting wijst. Niks over 'jongeren' of zo. Of zijn er nog andere artikelen waaruit je dit wel kan afleiden?

Savatage 9 januari 2008 13:40

Misschien de rellen van vorig jaar in Frankrijk en NLD?

Je gelooft toch niet dat autochtonen ineens massaal auto's in brand beginnen te steken? :lol:

Patje48 9 januari 2008 14:45

Ook hier.... :

09/01 Vijf auto's in brand gestoken in Andenne

In Seilles (Andenne) zijn in de nacht van dinsdag op woensdag vijf auto's in brand gestoken. Dat is woensdag vernomen van het parket van Namen.

Volgens het parket werd een van de voertuigen zelfs tot tegen de gevel van een huis geduwd, waardoor het vuur oversloeg op het gebouw. Niemand raakte gewond.

Het parket van Namen verduidelijkte dat het om de twee golf van brandstichtingen gaat in de streek. Rond 19 december werden al eens drie wagens in brand gestoken.

BVL

An Arkos 9 januari 2008 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3186184)

Mijn beste vriend, ik heb het nog nooit opgenomen voor mensen die auto's in brand steken, ik weet niet waar u dat vandaan haalt.
Maar ja, als je al eens een kritisch tegengeluid bied, wordt dat niet altijd in dank afgenomen.

PeterC 10 januari 2008 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 3198720)
Mijn beste vriend, ik heb het nog nooit opgenomen voor mensen die auto's in brand steken, ik weet niet waar u dat vandaan haalt.

Ik neem het ook nooit op voor mensen die auto's is brand steken. Blijft dan nog de vraag: welke soort mensen zijn daar in Parijs die auto's in brand aan het steken?

Zijn dat Franse autochtonen die protesteren omdat ze geen werk vinden? Zijn dat artsen die het beu zijn dat ze steeds meer en meer rekening moeten houden met de bepaalde patiënt die niet tevreden is met een mannelijke arts bij dringende gevallen? Zijn dat misschien ontevreden leraars/leraressen die het beu zijn meer en meer in de onmogelijkheid verkeren om op normale manier les te geven?
Zijn het misschien de vele mensen die de afgelopen jaren zijn overvallen, beroofd, ineengeslagen, waar bij ingebroken is, winkeliers, particulieren enz...?

Ik ben dus blij dat je het voor de mensen hier op de foto's niet opneemt.

daiwa 10 januari 2008 01:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterC (Bericht 3199041)
Ik neem het ook nooit op voor mensen die auto's is brand steken.
Ik ben dus blij dat je het voor de mensen hier op de foto's niet opneemt.

(S)links noemt dat multiculturele verrijking. :-P

PeterC 10 januari 2008 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 3199057)
(S)links noemt dat multiculturele verrijking. :-P

Ik vraag me dikwijls af wat er door de hoofden van onze 'staatsmannen' gaat als ze die beelden zien. Dat zou ik graag eens willen weten. Ik denk hierbij bv. aan Karel De Gucht, Bart Somers, Vandenbroucke, Verhofstadt en co.

Ze moeten daar toch ook een gedacht over hebben. Jammer dat we dat wel nooit zullen te weten komen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be