![]() |
Verkiezingen USA stemwijzer
Op wie kom jij uit?
http://eenvandaag.nl/index.php?modul...c=view&cid=464 Bij mij is het Fred Thompson (R) |
Hillary: 20/25 en drie keer "weet niet"
|
Ik kom uit op Edwards.
|
John Edwards (D)
|
John Edwards (D)
Hillary Clinton (D) Barack Obama (D) Rudy Giuliani (R) John McCain (R) Mitt Romney (R) Fred Thompson (R) Mike Huckabee (R) |
Guiliani
Alhoewel er belachelijk weinig kanidaten mogelijk zijn. bv. geen Ron Paul |
John Edwards en Hilary, bijna zij aan zij. Vreemd genoeg Obama ergens achteraan de rij.
|
Fred Thomson en Guliani.
|
Wat een Bullshit, Ron Paul staat er zelfs niet bij.
|
Er staan wel een aantal belachelijke vragen in. Bijvoorbeeld, de jure mag de president al helemaal niet naar 't front trekken zonder goedkeuring van het Congres; doodstraf is een bevoegdheid van de staten; &c.
|
Giuliani.
|
Citaat:
|
Edwards
Die vraag over de toestemming van congres voor Iran heb ik oneens gestemd, omdat ik vind dat enkel de VN daar een mandaat toe kan verlenen (en zelfs dan) Ook ivm patriot act heb ik oneens gestemd omdat ik vind dat heel die tekst gewoon afgevoerd moet worden |
John Edwards op 1, gevolgd door alle andere democraten. Sociaal-economisch en territoriaal ben ik op en top democraat, maar ethisch ben ik veeleer republikein (behalve inzake doodstraf).
|
John Edwards (D)
|
Edwards
Obama staat pas 3e omdat hij niet voor een verplichte sociale zekerheid is en ik dat meer gewicht gegeven heb. |
Guliani
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb op alles "weet niet" geklikt :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be