![]() |
Japanner buiten?
http://forum.politics.be/showthread....=1#post3187979
Met deze draad in gedachten is het al de tweede topic die ik opstart. Aangezien Duveltje hier toch niet definitief en helemaal duft weg te gaan zal ik een voorbeeld geven. Een voorbeeld van rechtlijnigheid en correctheid, iets waar politiekers jaloers op mogen zijn. Je zult zelf met eigen ogen kunnen aanschouwen of ik mijn woord houd of niet. Dus als je me niet gelooft als ik zeg dat ik het forum echt ga verlaten moet je maar ja stemmen eh.:-D Binnen drie dagen sluit deze enquete, bij een 50%+1 zal ik het forum onmiddelijk en definitief verlaten. Om nul stemmen te vermijden stem ik alleszins voor mijn uitvaart.:-) |
Mijn land was 63 jaar geleden in oorlog met Japan...8-)
|
Is dat nu de befaamde harikiri? :D
|
Shit, nu is het toch dinsdag geworden, arg het tijdsverschil maakt me zot.:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies ni zo populair he Hashiwokakero...
|
Citaat:
|
Als ja hier geen meerderheid haalt zit de kans er dik in dat ik enkele negationistische berichtjes verstuur, maar dat is dan weer een stuk drastischer.:-D
|
Citaat:
|
valse? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet het, ik ben geniaal. :-D |
Citaat:
Wééral? :-D |
Die twee dagen wachten is er zelfs nog teveel aan, ik heb jaren geklaagd en last gehad van spam in mijn mailboxen, nu dat onder controle is zit ik met deze spam.
Maak er in Godsnaam een einde aan, het wordt meelijkwekkend op de duur Uw gezever en dat van Uw vrienden. Mensen doen echt raar als ze zich vervelen, vervelend ook. |
Citaat:
'k Vind u ook een toffe ;-) |
Je hebt zelf 'Ja' gestemd, dus ik wil je graag steunen in je nieuwe project.
Ik vond Hashikoekjes leuk, maar met wat te veel ADD of 'time on is hands'. Dus wil ik je wel helpen je uit je lijden te verlossen ;) BPP echter die mag terug voor mijn part. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Een Scandinavische? :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be