Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Oude Bug van dubbel plaatsen van reacties terug? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100305)

giserke 4 januari 2008 23:42

Oude Bug van dubbel plaatsen van reacties terug?

Ik stel vast dat het dubbel plaatsen van reacties terug gebeurt. Vorig jaar toen de grote verandering op dit forum plaats vond gebeurde dit vaak. Tot voor kort gebeurde dit nooit.
Vb je plaatst een reactie, verbetert die achteraf en na het opslaan, staat hij dubbel in een topic.

Hoe komt dit?

Rudy 5 januari 2008 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 3188676)
Ik stel vast dat het dubbel plaatsen van reacties terug gebeurt. Vorig jaar toen de grote verandering op dit forum plaats vond gebeurde dit vaak. Tot voor kort gebeurde dit nooit.
Vb je plaatst een reactie, verbetert die achteraf en na het opslaan, staat hij dubbel in een topic.

Hoe komt dit?

Gebeurt enkel indien je meerdere malen, kort na elkaar, op "antwoord versturen" klikt. Anders nooit. Soms moet je inderdaad wat geduld hebben vooraleer je terugkeert naar het forum.

Ovidius 8 januari 2008 09:54

Er is nog een andere situatie wanneer dat kan, zelf meegemaakt/getest, ik kan het niet laten sorry.

Als je een reactie opent om ze te verbeteren en ondertussen, terwijl je dus nog aan het verbeteren bent, verloopt de tijd dat je mag aanpassen, dan post hij het als een nieuw bericht, je zou dit een bug kunnen noemen.

Behalve natuurlijk als ik op het moment dat ik het testte die eerste bug voorhad waarvan sprake, het tweemaal verzenden voor de server geantwoord heeft.

Jantje 8 januari 2008 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius (Bericht 3195319)
Er is nog een andere situatie wanneer dat kan, zelf meegemaakt/getest, ik kan het niet laten sorry.

Als je een reactie opent om ze te verbeteren en ondertussen, terwijl je dus nog aan het verbeteren bent, verloopt de tijd dat je mag aanpassen, dan post hij het als een nieuw bericht, je zou dit een bug kunnen noemen.

Behalve natuurlijk als ik op het moment dat ik het testte die eerste bug voorhad waarvan sprake, het tweemaal verzenden voor de server geantwoord heeft.

Zullen eens testen

Rudy 8 januari 2008 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 3195567)
Zullen eens testen

En ?

Jantje 8 januari 2008 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3196451)
En ?

Gaat niet als de tijd voorbij is kan je het niet meer posten

Rudy 8 januari 2008 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius (Bericht 3195319)

Dit is geen bug. Dit is puur opzet. Ik vrees echter dat we hiermee terug belanden in de discussie over het wijzigen van zelfgeplaatste berichten.

Rudy 8 januari 2008 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 3196527)
Gaat niet als de tijd voorbij is kan je het niet meer posten

Dat vermoedde ik wel. Doet mij denken aan wie te lang treuzelt tijdens de webbanking. Na een tijdje mag je terug inloggen, enzovoort, enzovoort,

Ik vraag mij wel af of de moderatie zich niet liever verschuilt achter de standaardinstellingen van een software-pakket, in plaats van gezien de context ook al eens iets praktisch te willen benaderen. Klantvriendelijkheid.

Pieter Vandoorne 8 januari 2008 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3196558)
Dat vermoedde ik wel. Doet mij denken aan wie te lang treuzelt tijdens de webbanking. Na een tijdje mag je terug inloggen, enzovoort, enzovoort,

Ik vraag mij wel af of de moderatie zich niet liever verschuilt achter de standaardinstellingen van een software-pakket, in plaats van gezien de context ook al eens iets praktisch te willen benaderen. Klantvriendelijkheid.

Die tijd is geen standaardinstelling van het vBulletin. Die is bewust op een half uur gezet.

Mvg

Pieter Vandoorne

Ovidius 8 januari 2008 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3196551)
Dit is geen bug. Dit is puur opzet. Ik vrees echter dat we hiermee terug belanden in de discussie over het wijzigen van zelfgeplaatste berichten.

Je hoeft niets te vrezen Rudy, ik ben geen herkauwer, verre van.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be