Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Ik ben hetro,mijne vriend is homo,zo wat? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100311)

tony46 5 januari 2008 10:44

Ik ben hetro,mijne vriend is homo,zo wat?

Ik heb nen hele goede vriend die homo is,ik krijg daar heel veel vriendschap van,waarom zou dit niet kunnen hé :roll:
Wij zijn toch gewoon mensen hé,vrienden zijn gewoon vrienden,of het nu vrouwen zijn of mannen

cookie@vws 5 januari 2008 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tony46 (Bericht 3189115)
Ik heb nen hele goede vriend die homo is,ik krijg daar heel veel vriendschap van,waarom zou dit niet kunnen hé :roll:
Wij zijn toch gewoon mensen hé,vrienden zijn gewoon vrienden,of het nu vrouwen zijn of mannen

Kunde daar genen aids van krijgen? :lol:

tony46 5 januari 2008 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws (Bericht 3189118)
Kunde daar genen aids van krijgen? :lol:

Nee cookie :lol:

cookie@vws 5 januari 2008 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tony46 (Bericht 3189127)
Nee cookie :lol:

Zeker van? :lol:

cookie@vws 5 januari 2008 10:58

Soit ik heb ook een goeien vriend die ook homo is... ;-)

Chipie 5 januari 2008 11:03

Daar twijfelt waarschijnlijk niemand aan... :-D

tony46 5 januari 2008 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws (Bericht 3189138)

daar ben ik erg zeker van,met U hebben we hier erg fijne tijden gekend hé :lol:

sn00py 5 januari 2008 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws (Bericht 3189138)

Ik heb ook vrienden die homo zijn. Ze mogen zelfs bij mij thuis komen. Als ze geen scheten laten in huis...

Raf 5 januari 2008 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3189115)

Wel duveltje? Kondigde jij eergisteren niet met veel poeha aan dat je dit forum zou verlaten wegens de oneerlijkheid van de moderatie? Hoe eerlijk is het dan om meteen onder je oudere nick terug te keren? Is het mogelijk om nog zwaarder door de mand te vallen?

Raf 5 januari 2008 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3189147)
Ik heb ook vrienden die homo zijn. Ze mogen zelfs bij mij thuis komen. Als ze geen scheten laten in huis...

Wie heeft vijanden nodig met vrienden zoals jij?

Kay_ 5 januari 2008 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 3189178)
Wel duveltje? Kondigde jij eergisteren niet met veel poeha aan dat je dit forum zou verlaten wegens de oneerlijkheid van de moderatie? Hoe eerlijk is het dan om meteen onder je oudere nick terug te keren? Is het mogelijk om nog zwaarder door de mand te vallen?

ehm duveltje = tony46? Of mis ik hier wat?

De schoofzak 5 januari 2008 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tony46 (Bericht 3189115)

Ik begijp die homo-foben ook van geen kanten.
Misschien: onbekend is onbemind.

Een aantal van hen is alleszins zwaar geïndoktrineerd door godsdienstfanatisji. (genre de imam die siteerde: homo's van een hoog gebouw gooien, met hun hoofd naar beneden ...)
Ik heb het nog geschreven op dit forum: kenmerk van godsdienstfanatisji is dat ze hun eigen normen en waarden niet alleen voor zichzelf en hun geloofsgenoten houden, maar ze ook absoluut willen opdringen aan andere mensen.
Een aantal onder hen is ook echt bang. Een bange mens moet je ernstig nemen. Gewoon zeggen dat ie niet bang moet zijn, is zeker en vast onvoldoende.

Raf 5 januari 2008 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 3189202)
ehm duveltje = tony46? Of mis ik hier wat?

Inderdaad. ;-)

http://forum.politics.be/showpost.ph...18&postcount=3

sn00py 5 januari 2008 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 3189178)

Begint ge u nu ook al te moeien met het feit of iemand op het forum aanwezig is? Ge zoudt het graag voor u alleen hebben he, gij met Filo, Andromeda, Feremans,...

HAMC 5 januari 2008 12:17

Als ik dat zo hoor hier op het forum loopt Vlaanderen vol met homo's, hoe komt dat ik nooit die mannen tegenkom?

sn00py 5 januari 2008 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 3189183)
Wie heeft vijanden nodig met vrienden zoals jij?

Ik heb meer vrienden dan jij zou denken. En wel hele normale, en ja er zitten homo's tussen. In het echte leven ben ik een doodnormale huisvader. Het is hier op het forum, onder invloed van een aantal onverdraagzame, extremistische, uitdagende linkse poco's dat een normaal mens extreem-rechts wordt.
Als bvb. een bomma van in de 80 jaar gruwelijk gemolesteerd wordt door allochtonen, en de poco-zijde relativeert/ontkent/trekt het in het belachelijke, dan drijft dat mensen in de andere hoek.
Dit is één voorbeeld, maar zo zijn er honderden. Het NIET WILLEN ZIEN van bepaalde problemen (kijk naar de reactie van Patje op de brief van Marij Uit Den Boogaard: GEEN REACTIE), en steeds MEER mensen die met die problemen te maken krijgen, zorgen voor het succes van het VB!!!

Eerlijk waar, Raf, ik ben ook voor een vreedzame samenleving, waar iedereen gelijkwaardig is. Dat is de overgrote meerderheid der mensen. En citeer mij nu maar ("ik ben racist"), maar dat zal sn00py niet veranderen.

Ik ben enorm tegen criminaliteit, gelijk van wie het komt. En ja, ik heb schrik van de opkomst van de islam en de enorme toegevingen van onze "leiders" aan de eisen van moslims, die meer en meer tegen onze democratische waarden beginnen in te gaan.

Raf 5 januari 2008 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3189269)
Als ik dat zo hoor hier op het forum loopt Vlaanderen vol met homo's, hoe komt dat ik nooit die mannen tegenkom?

Hoe kom je erbij dat jij een homo zou herkennen als je hem tegenkwam?

HAMC 5 januari 2008 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 3189285)
Hoe kom je erbij dat jij een homo zou herkennen als je hem tegenkwam?

Hoe herkennen die andere mensen die dan?

Raf 5 januari 2008 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3189306)
Hoe herkennen die andere mensen die dan?

Ik zou het niet weten...

Rudy 5 januari 2008 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3189271)
Ik heb meer vrienden dan jij zou denken. En wel hele normale, en ja er zitten homo's tussen. In het echte leven ben ik een doodnormale huisvader. Het is hier op het forum, onder invloed van een aantal onverdraagzame, extremistische, uitdagende linkse poco's dat een normaal mens extreem-rechts wordt.
Als bvb. een bomma van in de 80 jaar gruwelijk gemolesteerd wordt door allochtonen, en de poco-zijde relativeert/ontkent/trekt het in het belachelijke, dan drijft dat mensen in de andere hoek.
Dit is één voorbeeld, maar zo zijn er honderden. Het NIET WILLEN ZIEN van bepaalde problemen

Misdadigers moeten worden gestraft. In alle bevolkingsgroepen bestaan er rotte appels. Feit is dat binnen bevolkingsgroepen waar het aantal achtergestelden het grootst is het aantal rotte appels ook wel het grootst zal zijn. Maar het heeft geen zin te kappen op bevolkingsgroepen, en zeker niet door te verwijzen naar de herkomstlanden met een regime waar het respect voor de mensenrechten ondermaats is. Juist, er zijn landen waar je best niet op straat uitbazuint dat je een homo bent. Het zou je besten dag niet zijn.
Maar ik heb een hekel aan veralgemenen. Ik heb ook een hekel aan fanatiekelingen, van welke origine ook, christen jood of moslim. Feit is dat door te veralgemenen ook de onschuldigen worden aangesproken en dan worden deze laatsten ook kwaad. Ik heb niets tegen homo's zolang ze respecteren dat ik er gene ben en ze van mijn lijf afblijven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be