![]() |
An-Sofie Dewinter
De dochter van Philip Michel Frans (Filip) Dewinter noemt An-Sofie. what's the big deal ? Wel het toeval is dat ze niet alleen heel mooi is maar dan bedoel ik écht mooi (model type) en daarbovenop steunt ze haar vader Filip Dewinter maw ze is dus VB gezind (in tegenstelling tot de dochter van Van Hecke)
Hier zie je ze op foto ![]() Ze gaat ook gebruikt worden op propaganfa affiche's van het Vlaams Belang. Zoals je ziet op onderste afbeelding: ![]() Ik denk dat het heerlijk moet zijn dat uw lief zo fanatiek bezig is met iets dat ook jou boeit. Moest ik wat jonger zijn zou ik zeker avances hebben gedaan. Moet zalig zijn een vader als Dewinter te moeten hebben. Dan ben je verzekerd van diepgaande gesprekken tijdens het eten. Zij past op de kinderen en ik zorg voor het geld ;) Een aanwinst in de toekomst ? Ze kan nu al gekneed worden en bovendien is het eigen bloed eerst wat goed is om de opgang de verzekeren aan de top. |
Mja...
mja... Wat zou haar openingszin zijn? ;-) |
Citaat:
en zo mooi vind ik ze persoonlijk niet, maar da's een kwestie van smaak. |
Dochter Van Hecke steunt haar vader ook, maar de VRT heeft op een walgelijke manier haar tegen haar vader uitgespeeld:evil:
on topic: mooie meid. Ze krijgt toestemming van mij om es met mij uit te gaan. |
Staat volgende week met artikel in de P, fotos weet ik niet.
Zij maar ook de vele niet gekende politiek actieve jongeren die voor hun overtuiging gaan, proficiat |
Looks and brains ... always difficult.
Als je het één hebt, heb je het ander niet (of minder) nodig. Er is wél zwaar gesjopt aan de fotootje hoor... |
De dochters van Vanhecke steunt haar vader idd ook. Wie de aflevering heeft gezien waarop de jongste kwam van de vrt, kan dat duidelijk afleiden. Wie iets anders afleidt, heeft niet goed gekeken.
|
Die luistert naar John Dahlback !
|
Citaat:
![]() |
O ja:
"Liefdesstatus Single & zo wil ik het houden" |
Dayum gurl!
|
't Is nog een kind.
Zestien lentes zo fris. |
Citaat:
er ook niet veel meer van dan jij, 's morgens durfden wij elkaar niet aan te kijken, had er spijt van en was toch wel heel erg blij :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap niet dat ge een lul verkiest boven een koppel borsten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be