Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wie ontbreekt er hier nog? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100321)

DebianFox 5 januari 2008 17:26

Wie ontbreekt er hier nog?

Politics.be is een welbekend en populair forum geworden, maar toch vind ik dat er bep. mensen hier nog ontbreken.

- Duitstaligen uit de Oostkantons: Ik zou hier graag eens wat Duitstalige mensen van de Oostkantons willen zien. Hoe ze staan tegenover België en de huidige politieke impasse, en wat ze zouden verkiezen bij een eventuele splitsing. Of is hier 'n Duitstalige uit de Oostkantons die ik over het hoofd heb gezien?

- ook wat meer Franstaligen, want ik dacht dat buiten "rainbox", "santos", "schaveiger" en "Goldband" hier niet veel Walen actief zijn. Een Franstalige separatist zou ik trouwens ook leuk vinden.:-)

Weezer 5 januari 2008 17:36

Wat meer japanners misschien?

garfield 5 januari 2008 17:38

Afrikaners en Friezen aub

DebianFox 5 januari 2008 17:52

Tjeerd is een Fries!

koewachtenaar 5 januari 2008 18:03

duveltje ontbreekt

Jazeker 5 januari 2008 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox (Bericht 3190021)
Politics.be is een welbekend en populair forum geworden, maar toch vind ik dat er bep. mensen hier nog ontbreken.

- Duitstaligen uit de Oostkantons: Ik zou hier graag eens wat Duitstalige mensen van de Oostkantons willen zien. Hoe ze staan tegenover België en de huidige politieke impasse, en wat ze zouden verkiezen bij een eventuele splitsing. Of is hier 'n Duitstalige uit de Oostkantons die ik over het hoofd heb gezien?

- ook wat meer Franstaligen, want ik dacht dat buiten "rainbox", "santos", "schaveiger" en "Goldband" hier niet veel Walen actief zijn. Een Franstalige separatist zou ik trouwens ook leuk vinden.:-)

Er was hier niet zooo lang geleden een rattachist maar ik kan me zijn/haar nick niet meer herinneren. Jammer dat die niet meer komt. Wat tegenwind voor straatrue (Brusselaar), Labyrinth (Brusselse), Filosoof (Brusselaar), e.d. zou geen kwaad kunnen. Mocht men in het zuiden van het land onze taal wat beter kennen dan denk ik dat vele Walen hier op dit forum zouden ontdekken dat ze geketend zijn door de Brusselse politici en hun media en dat ze hun toekomst beter niet in handen leggen van wat mensen die een dikke villa hebben in de groene rand rond Brussel maar eerder in de handen van politici die met hun botten aan in de stront van de borinage staan.

Den Ardennees 5 januari 2008 18:12

Wat meer politici.

DebianFox 5 januari 2008 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3190125)
Er was hier niet zooo lang geleden een rattachist maar ik kan me zijn/haar nick niet meer herinneren. Jammer dat die niet meer komt. Wat tegenwind voor straatrue (Brusselaar), Labyrinth (Brusselse), Filosoof (Brusselaar), e.d. zou geen kwaad kunnen. Mocht men in het zuiden van het land onze taal wat beter kennen dan denk ik dat vele Walen hier op dit forum zouden ontdekken dat ze geketend zijn door de Brusselse politici en hun media en dat ze hun toekomst beter niet in handen leggen van wat mensen die een dikke villa hebben in de groene rand rond Brussel maar eerder in de handen van politici die met hun botten aan in de stront van de borinage staan.

Straatrue is toch 'n Vlaming die naar Wallonië is uitgeweken en blijft beweren dat de kennis van het Nederlands bij de Walen erop vooruit gaat?

DebianFox 5 januari 2008 18:13

Een Franstalige Belgicist van het extreemrechtse FN zou ik hier ook graag willen zien.

Den Ardennees 5 januari 2008 18:24

en in internationaal zou ik graag een Amerikaan zien.

liberalist_NL 5 januari 2008 19:00

Citaat:

Ik dacht dat we ook 2 of 3 FDF'ers hadden? :-D

liberalist_NL 5 januari 2008 19:01

Wat ik nog wel zou willen zien: Een Waal die geen onderscheid maakt tussen het ''Vlaams'' en het Nederlands. :-)

Zwartengeel 5 januari 2008 19:30

Citaat:

We hadden hier ooit een Duitstalige: http://forum.politics.be/member.php?u=4612

Helaas was het er wel één waar behoorlijk wat kosten aan waren. Je moet zijn berichten van destijds maar eens lezen...

sn00py 5 januari 2008 19:32

mijn tweelingbroer: die is krek 't zelfde, alhoewel, ik heb een zachter karakter.

Weezer 5 januari 2008 19:32

Een Waalse of Luxemburgse Heelnederlander would be nice

Zwartengeel 5 januari 2008 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3190336)
mijn tweelingbroer: die is krek 't zelfde, alhoewel, ik heb een zachter karakter.

MaGNiFiCaT?

sn00py 5 januari 2008 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3190343)
MaGNiFiCaT?

Nee, Rafke.

DebianFox 5 januari 2008 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3190329)
We hadden hier ooit een Duitstalige: http://forum.politics.be/member.php?u=4612

Helaas was het er wel één waar behoorlijk wat kosten aan waren. Je moet zijn berichten van destijds maar eens lezen...

Wacht, ik heb nog niet zo lang geleden hier op politics.be iemand gezien die als avatar de vlag van de Duitstalige Gemeenschap heeft en "Oostkantons onafhankelijk" in zijn handtekening heeft staan.

We hebben dus een Duitstalige "Belg", maar wie is dit nu alweer?

Kim 5 januari 2008 21:04

Was dat niet restons courtois?

DebianFox 5 januari 2008 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3190555)
Was dat niet restons courtois?

Neen, ik heb die bewuste account hier 3 maanden geleden nog iets zien posten. Ik zal 'ns rap de ledenlijst doorzoeken.

Zijn avatar was de vlag van de Duitstalige Gemeenschap en in zijn handtekening staat "Oostkantons onafhankelijk"! Verdorie, wie was dat!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be