![]() |
Wie ontbreekt er hier nog?
Politics.be is een welbekend en populair forum geworden, maar toch vind ik dat er bep. mensen hier nog ontbreken.
- Duitstaligen uit de Oostkantons: Ik zou hier graag eens wat Duitstalige mensen van de Oostkantons willen zien. Hoe ze staan tegenover België en de huidige politieke impasse, en wat ze zouden verkiezen bij een eventuele splitsing. Of is hier 'n Duitstalige uit de Oostkantons die ik over het hoofd heb gezien? - ook wat meer Franstaligen, want ik dacht dat buiten "rainbox", "santos", "schaveiger" en "Goldband" hier niet veel Walen actief zijn. Een Franstalige separatist zou ik trouwens ook leuk vinden.:-) |
Wat meer japanners misschien?
|
Afrikaners en Friezen aub
|
Tjeerd is een Fries!
|
duveltje ontbreekt
|
Citaat:
|
Wat meer politici.
|
Citaat:
|
Een Franstalige Belgicist van het extreemrechtse FN zou ik hier ook graag willen zien.
|
en in internationaal zou ik graag een Amerikaan zien.
|
Citaat:
|
Wat ik nog wel zou willen zien: Een Waal die geen onderscheid maakt tussen het ''Vlaams'' en het Nederlands. :-)
|
Citaat:
Helaas was het er wel één waar behoorlijk wat kosten aan waren. Je moet zijn berichten van destijds maar eens lezen... |
mijn tweelingbroer: die is krek 't zelfde, alhoewel, ik heb een zachter karakter.
|
Een Waalse of Luxemburgse Heelnederlander would be nice
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben dus een Duitstalige "Belg", maar wie is dit nu alweer? |
Was dat niet restons courtois?
|
Citaat:
Zijn avatar was de vlag van de Duitstalige Gemeenschap en in zijn handtekening staat "Oostkantons onafhankelijk"! Verdorie, wie was dat! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be