![]() |
Zware discriminatie van onze Vlaamse overheid
Citaat:
BRON |
Ik stel voor dat ze aan de loketten mensen zetten die het syndroom van Gilles de la tourette hebben.
|
Citaat:
|
En de computers kunnen we vervangen door autisten, die hebben toch meer rekenkracht.
|
Citaat:
|
"het vergelijkend examen" zie ik op den duur ook afgeschaft worden.Het is een beetje een soort "dinosaurus" die vrijwel enkel nog in de overheid bestaat.Tegenwoordig weten kanddidaat-werknemers bijna zeker dat ze niet langer dan een 4-tal jaar zullen blijven werken bij dezelfde werkgever,en dat gedoe met examenvraagjes en dan het wachten...en wachten...en op een "wervingsreserve staan" moet uiterst hindelijk zijn om nog een personeelsBELEID te voeren.
(om die reden vind ik overigens ook dat bedrijven die teveel chichi maken van allerlei psychologische- en andere tests via "consultancy-bedrijven" zichzelf in de voet schieten op de recruteringsmarkt) Als de overheid een BELEID wil voeren naar bepaalde doelgroepen,dan moet het perfect mogelijk zijn om dat ONMIDDELIJK zelf te demonstreren,ik vind het acceptabel,niet gehinderd door oudheidkundige methoden... |
Helaba,
ik ken een blinde die aan een loket zit van een openbare dienst. Mensen die bepaalde documenten niet begrijpen, kunnen bij hem terecht voor uitleg. (hij werkt met een leesapparaat natuurlijk). 10 jobs, is dat nu zó de moeite? Als we het al voor allochtonen doen, waarom niet voor zwaar gehandicapten? |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat om het principe, iedereen gelijk voor de wet. Moet men nu echt Zuid-Afrika gaan nadoen. Daar krijgt je enkel nog een job bij de staat als je een Zwarte, joodse homofiele autistische zelfhater zijt met het syndroom van la tourette gecombineerd met een midlifecrisis van het zevenste knoopsgat. |
Wie denk hier trouwens dat gehandicapte kleine inkomens hebben,maar jongens toch :?
|
Citaat:
De overheid zou beter in gehandicapten investeren ipv subsidies aan theehuisjes. |
Citaat:
En handicap is een zichtbaar iets,ik ken er veel onzichtbare gehandicapte:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik betaal liever 2000 euro opleiding voor een gehandicapte persoon zodat hij zelfstandig kan leven zonder tussenkomst van de staat dan voor de rest van zijn leven afhankelijk te zijn van de staat of ouders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan U nog tientalle voorbeelden geven van dit soort van dicriminaties maar daar is onze overheid zo fout Trouwens iemand die dakloos is is die gehandicapt volgens U? |
Citaat:
|
Citaat:
veel erger zelfs :oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be