![]() |
zijn homo's evenwaardige mannen?
Citaat:
Voila, het bewijs! |
Vinden vrouwen dan hun weg op een andere manier ? Is dat niet eerder een kwestie van meer of minder verstand hebben ?
|
Citaat:
|
Lol!
|
Orientatievermogen heeft m.i. niet veel met verstand te maken.
Ik volg gewoonlijk de auto voor me en ik kom altijd waar ik moet zijn! |
Alsof elke man in staat is om degelijk te navigeren... :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
omdat ze zo goed kunnen navigeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij is die opdeling in homos en mannen nogal artificieel.
Mannen zijn gewoon gespreid (ehe) over een klassieke verdelingscurve, met (1) een zeer kleine groep zwaar met testosteron overladen heteros, (2) daartussen in de grootste groep gewone mannen, die hun fundamenteel metrosexuele/biseksuele aard niet onderdrukken - en die al wat meer oestrogeen in het bloed hebben, (3) en uiteindelijk de echte piemelfriemelaars. Een heel fluïde breed spectrum dus. Een curve die niet voor niks op een stevige knobbel lijkt: ![]() Herhaal dat voor vrouwen, en de meest met testosterone overladen vrouwen zullen sterk aanleunen qua gedrag, bij de meest homosexuele mietjes. Het mag niet verbazen dat de meest verwijfde piemelfriemelaars slecht zijn in kaart lezen. Maar volgens mij weten ze wel vlotjes de weg naar de parking aan den E40 te vinden. Veel kaartlezen hebt ge daar niet voor nodig. Ik vind dat ze, gewoon om die mietjes eens te pesten, die parking plots moeten verleggen. Dat zou hilarisch zijn. Paniek bij die gasten. |
Citaat:
|
Citaat:
1. Doorgaans is HLN een héél slechte bron om informatie te vergaren! 2. Het is gewoon algemeen geweten dat de manier van denken bij vrouwen wat anders verloopt dan bij mannen; het stond ooit in de Morgen, een hele tijd geleden. Nu staat het in HLN, eindelijk, ze hebben zoals altijd, een achterstand van werkelijke informatie. Met desinformatie zijn ze altijd de kampioen.:roll: Het hangt enkel af vd intelligentie vd mens welke informatie hij opneemt. En Bij HLN heb je écht niet veel nodig.....:lol: 3. Ikzelf, als biseksueel, ondervind weinig moeite -zeg maar geen- om de kaart te lezen, alleen staat het me hartsgrondig tegen dat de kaart vaak niet geheel juist de werkelijkheid weerheeft.:x |
Citaat:
|
What a load of crap.
|
Citaat:
|
waarom wonen zoveel homo's op het platteland?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be