![]() |
Gevaarlijke moslimextremisten in België
Citaat:
|
Opletten, straks dagen de moslimextremisten de terrorismeexperts nog voor de rechter wegens het lanceren van valse complottheorieen.:roll:
|
.
|
Citaat:
:-D:-D:-D:-D:-D "Draai ze allemaal in de gevangenis!" (VB) Achteraf blijkt dan, wanneer onze regering dat doet, dat het weer niet goed is. Het VB als kontdraaimechanisme....:-D:-D:-D:-D:-D |
Met dank aan jarenlange traditionele partijen,
cdv vld en spa evenals hun kartelpartners linkse partijen hebben hier weinig mee te maken :-) |
Citaat:
|
Hoe is dat nu weer?
"I told you so"... |
Gisteren verspreidde de Nederlandse media er al wat over, vandaag de Belgische zelf:
Citaat:
Hoewel ik me moeilijk kan voorstellen dat terroristen aanslagen zullen plegen in tijden dat 'iedereen wordt opgeroepen waakzaam te zijn'. Is hier iemand die echt rekening houdt met die kans op een aanslag hier en daarvoor bepaalde activiteiten laat? Moest ik leider zijn van een land zou ik dat spelletje toch wel heel anders aanpakken dan onze leiders doen, hoewel je moeilijk van een aanpak kan spreken. Eigenlijk wachten we gewoon rustig en kijken we toe tot er slachtoffers vallen, om dan internationaal wat medelijden op te wekken en om vergiffenis te vragen, om dan weer te wachten op de volgende slachtoffers enzovoort... |
Citaat:
|
Ni overdrijven hé.Belgie is veilig:-D
Enfin,dat voel je toch,en volgens Verafstoot is dat zo,en alles wat Verafkloot zegt,moet je geloven :-P We zijn de rijksten,de veiligsten,de alles...O dierbaar Belgie,den ezel heeft gescheten... |
Maar kan de overheid niet veel meer doen om te voorkomen dat er onschuldige burgerslachtoffers vallen ipv braaf zitten wachten en hier en daar een gesprek afluisteren?
Misschien verval ik hiermee tot middeleeuwse een 'beschaafde cultuur' niet waardige principes, maar er is weinig zo effectief als iemand bestrijden met zijn eigen middelen... Ik ben van mening dat je niet veel 'lager' kan gaan dan zomaar een groep mensen mee de dood insleuren. Dat geeft ons een brede waaier aan tactieken. Bijvoorbeeld ... wij hebben Trabelsi, als ze die ooit terug willen zien (in hun eigen land uiteraard)... |
Ja,dat is dan de zo genaamde "culturele verrijking" hé,
niet meer gerust de tram op,geen vuurwerk meer op oudejaarsavond.....stilaan worden we dat allemaal heel gewoon. |
Citaat:
Vergissing beste,volgens al die apekloten.....Moet je ermee leren leven ! ! ! ! ! Zal niet lang duren eer de poco's verplichte lesuren invoegen...Hoe een bom maken:-P De prof's halen we dan uit mo-gebied. Of snelcursus kopkesnijden,daar zijn ze ook sterk in,die brave verrijkers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be