![]() |
Vind u dat de terreurdreiging misbruikt word om de bevolking onder de duim te houden?
Ik denk niet dat het al ronduit gevraagd geweest is in een draad.
Dus bij deze... |
Niet alleen wordt "de terreurdreiging" misbruikt, ze wordt zelf gecreëerd door overheden. "De terreurdreiging" is een illusie.
Om een beleid te voeren als "reactie" op een terreurdreiging, is er geen terreurdreiging nodig, maar moet de bevolking geloven dat er een terreurdreiging is. Om te geloven dat er een terreurdreiging is, moet niet iedereen geloven dat er een terreurdreiging is, maar moet iedereen geloven dat alle anderen geloven dat er een terreurdreiging is. Psychologische oorlogsvoering & massapsychose. De miserie begint pas echt wanneer politici in de eigen verzinsels beginnen te geloven. (Om de wereld te veroveren heb je niet het machtigste leger ter wereld nodig, maar moet de rest van de wereld geloven dat je het machtigste leger hebt.) |
Ik ben zo stom geweest om JA te stemmen.
Moet dus NEE zijn. |
Citaat:
|
Tuurlijk... het is een grote leugen, op internationaal vlak.
|
Citaat:
|
Het is hoe dan ook opvallend dat vlak na de softe Belgischistische staatsgreep van Verhofstadt III, het nieuws plotseling over terreurdreiging ging ipv. de communautaire chaos van 8 jaar paars die niet werd opgelost.
|
Pijnlijke d/t fout in uw vraagstelling Bhairav.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke heersende klasse, Lombas ? 'k ben nu echt eens benieuwd. |
Citaat:
Het is volstrekt natuurlijk - in het Romeinse Rijk, over de middeleeuwen en tot zeker vandaag - om hen en hun daden te wantrouwen. De vos wantrouwt ook jagers. ![]() |
Lombas, ben jij anarchist ?
|
Lombas is zoekende...
|
Ik wil het gerust wat nuanceren - ik denk dat velen wel van goederen trouw zijn en oprecht iets vrezen. Maar toch gaat mijn voorkeur uit naar het eerste antwoord.
|
Ik denk dat hij Libertarier is
|
Citaat:
Wat is de heersende klasse? Die klasse mensen die kan heersen, ergo anderen tot dwangdaden aanzetten. |
Citaat:
Wil je nu echt beweren dat het een maat voor niets was, gewoonweg omdat er geen aanslag werd gepleegd ? Een beetje zwak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be