![]() |
Meest gewaardeerde tegenstander?
Wie vind je hier op politcs.be de meest inhoudelijke en gewaardeerde tegenstanders? Mensen met een andere ideologie maar die toch met sterke argumenten komen of je soms bijna overtuigen...
Om zelf te beginnen: Ik vind Burkide en Geert C zeer sterk. ps. Om sommigen te sparen: dit is niet de draad om de minst gewaardeerde tegenstander in te vermelden :-D |
ik kan mij nu niet direct iemand voor de geest halen. :-P
|
Citaat:
|
ik heb geen tegenstanders :cheer:
denk ik toch... |
Citaat:
Ik ben tegen berre :-P... |
Citaat:
*vlucht naar de bleit-draad* |
Citaat:
* Is maar een beetje tegen berre :-D * |
Duupje in K&K
|
Ik waardeer Rudy, omdat hij altijd ernstig en terzake blijft. Ook voor AdrianHaley en Liberalist_NL heb ik veel respect.Oh ja, en Bovenbuur ook. Wil altijd echt discussiëren.
|
De mensen die ik waardeer op dit forum, weten dat zelf wel.
Degenen die ik niet waardeer, weten dat eveneens. Ik ga er dus geen namen op plakken. :) |
Ah, dient dit forum om te discusiëren? ;-)
|
Citaat:
Bij tegenstanders die ik waardeer denk ik nu spontaan aan Geert C en Jamas Sera Vencido (aan kant die ik maar voor het gemak "anti-flamingantisch" zal noemen) en Jan van den Berghe (als conservatief; al heb ik er niet zo heel veel echte discussies mee gevoerd). (En JSV ook omdat ik de helft van de tijd nadat ik een bericht van hem gelezen heb, begin te neuriën: De pie, cantad, que vamos a triunfar... ;-)) Maar dit is slechts wat me nu te binnen schiet . Mocht je het me morgen vragen, zou ik allicht anders antwoorden, omdat er nu eenmaal zovelen zijn die erin slagen enigszins een enigszins ernstige en constructieve bijdrage te leveren. Helaas worden zij vaak overroepen door de trollen en halftrollen. |
Citaat:
|
solidarnosc
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de rest; Pelgrim, Herr_Oberst, Metternich en Savatage haal ik me voor de geest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be