![]() |
De zoekfunctie toont gewoon al mijn berichten
Beste moderatie,
eerst en vooral bedankt voor jullie pogingen om de zoekfunctie te herstellen. Daarnet wou ik zoeken op "brave" in mijn eigen berichten. Ik kreeg al mijn ouwe berichten gewoon terug. Dan deed ik dit. Precies hetzelfde resultaat. Dat terwijl ik me niet kan herinneren dat ik ooit over zelfidentificatieverbeteringsmogelijkheden heb geschreven. Valt hieraan iets te doen?:-(:oops: |
En via google?
|
Citaat:
|
Ik snap die zoekfunctie hier toch niet goed hoor. Ik zit op heel wat vB-fora, en nergens hapert die zoekfunctie. Hier werkt die vaak niet om één of andere reden. Vooral niet als je twee zoekvelden invult, bijvoorbeeld 'auteur' en 'trefwoord'. Ik denk dat dat mij nog nooit gelukt is om daarmee resultaten te zien.
Overigens als ik via het zoekscherm 'lombas' ingeef bij auteur krijg ik altijd een wit scherm, ik heb dat enkele keren geprobeerd, en nooit kreeg ik iets. Als ik ergens z'n nickname zie en ik klik erop en dan 'find all posts by lombas' werkt het wel :?. |
zoeken ..?.. dat is mij nog niet gelukt
|
Citaat:
|
Mja, heeft maar een jaar ofzo geduurd :lol:
|
Ze werkt echter niet.
Ze toont nog steeds al mijn bericht (ik zou bijvoorbeeld zelf honderden posts over "hottentotten" gemaakt hebben :?) |
Ik heb daarnet een experiment gedaan:
Ik zocht posts over "egels" van "evilbu" : dan kreeg ik gewoon al mijn posts:? Is de moderatie hier eigenlijk mee bezig?:-( |
bij werkt het helemaal niet :-(
|
De moderatie is me niets verschuldigd, aangezien dit forum gratis is. Toch zou ik hen vriendelijk willen vragen om te zeggen of die ooit terugkomt. Ik vond die erg handig, Google kan dat niet vervangen.:-(
|
Citaat:
|
En nogmaals zou ik de moderatie op dit probleem willen wijzen.:-(
Ik heb het net nog een keer geprobeerd, ik zou al meer dan 500 posts over "versmurfing" hebben geschreven.:| |
Dit is nog steeds niet veranderd:
http://forum.politics.be/search.php?searchid=950719 is wat ik krijg als ik "geavanceerd" zoeken doe, met gebruikersnaam "evilbu" en als onderwerp "kamagurkistan" Ik heb zoeken op berichten gedaan (en niet op discussies) Het spreekt voor zich dat dit niet klopt... |
Als ik mijn browser open, naar hier kom, inlog en een zoekopdracht start, dan blijft het 'Laden' 2 min 45 sec staan, waarna Firefox een wit scherm toont.
Ik heb al op verschillende tijdstippen van de dag geprobeerd, weekdag, weekend, na het uur +1 +5 +10 etc minuten, maakt allemaal niet uit. Ik vind dit ook een serieuze degradatie van de bruikbaarheid van het forum als dusdanig. Immers, ik zie iets over een bepaald onderwerp in de media, en ik zou graag een bestaande forumthread erover verderzetten (zelfs al is ze maanden oud) in plaats van een nieuw onderwerp te maken. Dat is veel interessanter want dan zie je een verhaallijn doorheen de tijd, en kun je eerdere elementen vergelijken met huidige, tegenstrijdigheden, niet nagekomen beloftes enz opmerken. Zonder zoekfunctie is dat niet doenbaar. Ik klikte nu op die link van evilbu http://forum.politics.be/search.php?searchid=950719 en ik kreeg: "Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm. Soms gebeurt het dat de zoekmodule zichzelf heeft uitgeschakeld, in dat geval moet u eventjes wachten. Er wordt ieder uur op het uur gecontroleerd of de zoekfunctie nog werkt. Probeer het dus nogmaals vijf minuutjes na het uur, indien het dan nog niet werkt kun je terecht in Suggesties & Mededelingen. " Waarom krijg ik dat niet bij een nieuwe zoekopdracht? Waarom heeft het foutbericht het over 'soms...zoekmodule zichzelf heeft uitgeschakeld'? Kan het niet nagaan of die zichzelf heeft uitgeschakeld en dat als een feit opgeven in plaats van een 'misschien'? Waarom schakelt die zichzelf eigenlijk uit? Om de server niet te overbelasten? Ik heb op veel drukkere fora gezien dat ze gewoon de gebruiker een minimumtijd tussen twee zoekopdrachten opleggen, en/of eisen om een grafische code in te geven, die bedoeld is om automatische (programma's) zoekopdrachten daar te blokkeren. Het is wat gedoe maar zo vaak moet er niet worden gezocht dus het hindert niet zo, en enkele personen kunnen met een programmaatje de zoekfunctie niet om zeep helpen. Het is maar een rare bedoening hoor. |
Dit is nog steeds helemaal niet in orde:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be