Tegendradigaard |
9 januari 2008 14:07 |
BELGIQUE = racisme
Velen zijn natuurlijk fervent tegenstander van elke vorm van discriminatie. Als je onderscheid maakt naar afkomst van iemand dan ben je toch een ware racist nietwaar. Hel en verdoemnis, pek en veren moeten het lot zijn van iemand die een onscheid maakt naar afkomst.
Hoe komt het dan dat vele goede Belgen en Belgicisten er helemaal geen graten in zien dat Belgique gebouwd is op racisme ?
Waarom hoor en zie ik niemand van deze fervente "racismebestrijders" protesteren tegen Belgique ?
Want Belgique is gebaseerd op racisme.
Belgique maakt namelijk in zijn wetten wel degelijk een onderscheid op basis van afkomst.
In ieder normaal land is het zo dat een meerderheid van eender welke strekking een wet kan goedkeuren. In Belgique niet. Daar kijkt men naar de afkomst en als die afkomst zo is dat hij tot de Nederlandstaligen behoort dan kan men die Nederlandstalige meerderheid ongedaan maken door allerlei maneuvers.
In feite komt dit neer op puur racisme want het is gebaseerd op die mensen hun afkomst.
Hoe komt het dat "links" niet storm loopt tegen deze vorm van discriminatie ? Ofwel is men selectief racistisch en vinden ze het verantwoord dat men Vlamingen discrimineert, maar dan mogen ze eens zeggen om god weet welke reden ze het ene racisme bestrijden en het andere toejuichen.
Ofwel besefte men het niet en gaat men vanaf nu keihard werken om alle grendelwetten die in Belgique bestaan af te schaffen.
Ofwel.... is men gewoon hypochriet ?
Ofwel is men geen democraat in de zin dat men kan aanvaarden dat 50+1 de meerderheid is, ongeacht de afkomst van de stemmen.
Ik zou zeggen moraalfilosofen en moraalridders verlicht mijn geest waarom je niet protesteert tegen deze vorm van racisme.
|