Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Help ! Help ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100525)

Duupje 9 januari 2008 18:10

Help ! Help !

Wat doe je met een aannemer die zijn geld binnen heeft, en zijn werk niet meer komt afmaken ? :evil:
Hij hangt zelfs gewoon op als hij hoort dat ik het ben... :evil::evil::evil:

Den Ardennees 9 januari 2008 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3198407)
Wat doe je met een aannemer die zijn geld binnen heeft, en zijn werk niet meer komt afmaken ? :evil:

Misschien kan je proberen langs deze weg te informeren of er iets te doen valt, anders naar een advocaat stappen. http://www.confederatiebouw.be/organ...ructure.NL.asp

intussen doe je je nickname wel eer aan;-)

duveltje382 9 januari 2008 18:13

Citaat:

Deze draad staat erg fout duupje,deze moet je dringend terug openen bij maatschappelijke,wat dat is een enorm probleem,laat het mij gezegd zijn .....

Duupje 9 januari 2008 18:21

Mja, die kerel is al met om en bij de 25.000€ weg... en we zitten nog met opengeslepen muren, nergens van die wandplaatjes over de stopcontacten, waterleidingen zijn voor het merendeel niet te gebruiken, kortom, een halve bouwwerf...

Hij belooft al van oktober het te komen afwerken, maar telkens heeft hij een ander excuus... (ofwel ligt hij in het ziekenhuis, of zijn vriendin was bij hem weg, of hij is het vergeten, en vandaag nog zat zijn camionette te vol en ging hij niet geraken en als ik dan durf zeggen dat ik daar geen zaken mee heb en dat hij zich aan zijn afspraken moet houden, hangt hij gewoon in...:evil: man ik ben bluspoeder).
We dachten toch dat het een deftige aannemer bleek te zijn uit Gent...blijkbaar serieus vergist.

Nujah, het zal dan maar inderdaad advocaat worden zeker... :cry:

Duupje 9 januari 2008 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3198415)
Deze draad staat erg fout duupje,deze moet je dringend terug openen bij maatschappelijke,wat dat is een enorm probleem,laat het mij gezegd zijn .....

Mja, er zullen idd wel meer mensen in de miserie zitten op die manier.
Nu, ik zoek hem net op, en vindt hem nergens terug in de gouden gids...:?

duveltje382 9 januari 2008 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3198431)
Mja, die kerel is al met om en bij de 25.000€ weg... en we zitten nog met opengeslepen muren, nergens van die wandplaatjes over de stopcontacten, waterleidingen zijn voor het merendeel niet te gebruiken, kortom, een halve bouwwerf...

Hij belooft al van oktober het te komen afwerken, maar telkens heeft hij een ander excuus... (ofwel ligt hij in het ziekenhuis, of zijn vriendin was bij hem weg, of hij is het vergeten, en vandaag nog zat zijn camionette te vol en ging hij niet geraken en als ik dan durf zeggen dat ik daar geen zaken mee heb en dat hij zich aan zijn afspraken moet houden, hangt hij gewoon in...:evil: man ik ben bluspoeder).
We dachten toch dat het een deftige aannemer bleek te zijn uit Gent...blijkbaar serieus vergist.

Idd zo erg is dat .....

duveltje382 9 januari 2008 18:28

Eerlijk duupje,hierdoor zijn er vele mensen arm door geworden,ik ken tal van voorbeelden

Zwartengeel 9 januari 2008 18:34

http://www.gerard-vermeersch.be/mp3/LU01.mp3

berre 9 januari 2008 18:40

Citaat:

to the bleit-draad now jii'all8-)

Heftruck 9 januari 2008 19:16

Citaat:

Bij hem langsgaan en het eens goed laten weten. Dreigen met een rechtzaak en serieus wa publiciteit.

cookie@vws 9 januari 2008 19:25

http://aes-snp2.web.shphosting.com/index.lasso?p=433

;-)

Derk de Tweede 9 januari 2008 20:26

Moeten we soms een handje helpen?

berre 9 januari 2008 20:32

ja vraag maar of je hulp nodig hebt eh, ik wil ook altijd even met de mannen langskomen.

Geert C 9 januari 2008 20:39

Waarom geen elitetroepen van eigen bodem? :mrgreen:

Jaani_Dushman 9 januari 2008 20:46

Citaat:

Een ingebrekestelling opsturen (aangetekend versturen!). Als je dan binnen een redelijke termijn geen respons krijgt, zal je een advocaat moeten opzoeken. Maar als hij een aangetekende ingebrekestelling negeert, ziet het er voor hem niet goed uit voor de rechtbank.

Jaani_Dushman 9 januari 2008 20:48

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3198431)

Wat dacht je ervan om hem gewoon nen dzjoef op z'n mulle te heven?

Wautd 9 januari 2008 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3198656)
Waarom geen elitetroepen van eigen bodem? :mrgreen:

:lol:

Enne... sterkte Duupje. Klinkt zwaar klote

Duupje 9 januari 2008 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3198460)
to the bleit-draad now jii'all8-)

Voor 25.000€ moogt ge al ne keer bleiten zekers? :cry:

Duupje 9 januari 2008 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 3198500)
Bij hem langsgaan en het eens goed laten weten. Dreigen met een rechtzaak en serieus wa publiciteit.

Ligt hij echt niet wakker van. Nog opletten of ik heb nog 'laster en eerroof' aan men broek. (of rok):?

Duupje 9 januari 2008 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 3198669)
Een ingebrekestelling opsturen (aangetekend versturen!). Als je dan binnen een redelijke termijn geen respons krijgt, zal je een advocaat moeten opzoeken. Maar als hij een aangetekende ingebrekestelling negeert, ziet het er voor hem niet goed uit voor de rechtbank.

Voor zover ik mijn licht al links en rechts heb opgestoken, zit er idd niets anders op. Hij heeft gezegd nu overmorgen langs te komen om te werken.
Als hij er niet is, ga ik een poging doen een zo'n lieve brief mogelijk op te stellen en die idd aangetekend versturen...Als hij al op dat adres woont dat er op de papieren staat. :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be