![]() |
Zijt ge't moe, mannen ?
Ik zie hier allerhande discussies over Kafka, de hautaine fratsen van Freya, over Urbanus van Anus en het decor van het VRT-nieuws : allemaal wreed interessant, daar niet van.
Maar intussen wriemelt het op politiek vlak : in franstalig België komt er politieke kritiek op VerHOFNARstadt's nota en zelfs op de hofnar himself : tot Verhofstadt n'est pas un modéré toe, volgens Charles Picqué. Wel, mannen ? Valt er daar dan niets over te zeggen ? Of geen discussielijntje over te beginnen, of zo ? Zijt ge't werkelijk al zó moe, mannen ? |
Examens, mon chèr. :morning:
|
Citaat:
Maar 't zijn hier toch niet allem�*�*l studenten op dit forum ? Hoe dan ook : welgemeend goede moed en sukses gewenst bij jullie examens ! |
Citaat:
|
Na een kwartiertje, behoudens Geert C nog geen enkele reactie ?
't Begint mij te dagen, uilskuiken dat ik ben : 't zijn hier wel allemaal studenten op dit forum ! |
Citaat:
|
't Is misschien voetbal op TV?
Of de solden zijn een beetje zwaar op de maag gevallen? Wacht effe, we zijn woensdag. Worden er dan geen vogelpik-kampioenschappen georganiseerd in den Bonten Os ? |
Citaat:
|
kafka waar?
|
Citaat:
Ik ben nog niet bekomen van de fvdw - sessie, eigenlijk. Als ik me geroepen voel me ook hiermee te moeien, zult ge 't wel merken ;-) |
Citaat:
Nou ja, discussie ...? |
Als ge 't mij vraagt, zit iedereen gewoon af te tellen tot die fameuze dag in maart dat de tijdelijkheid van de interim-regering ofwel omslaat in definitiviteit, ofwel ook werkelijk leidt tot een nieuwe periode van regeringsonderhandelingen, om dan misschien eindelijk wakker en in actie te schieten.
Hoelang is het nog, trouwens (in theorie) ? |
Citaat:
Bon, dan hou ik het voor vanavond ook maar voor gezien. Inpakken en wegwezen. |
Citaat:
Nog een dag of 74, als ik goed kan tellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vond het een vreselijke tijd, mijn dagen zagen er gedurende twee maand zo uit: -slapen -blokken -namiddag: ontspanning -blokken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be