![]() |
De folter-draad
Ik open deze draad om iedereen gelegenheid te geven alle mogelijke martel-methodes toe te lichten. Liefst zo veel mogelijk details. Eventueel met bijbehorende foto's. Voor de liefhebbers...
Laat je gaan! |
:twisted:Je 24 uur doen luisteren naar Eddy Wally en La Esterella in duo.
Néé, er ook nog fotos bijzetten zou een schending van de UVRM zijn: mijn suggestie hierboven is al op de limiet (bepaling over de wreedheden bij straffen) |
Een retourtje Algoa Express.
Dát is pure horror. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee nee, doe die maar vierde. Serieus, daar wil je niet komen. Ik denk dat ik het er vijf minuten uithield. |
Wat wil je bereiken met het folteren?
Gewoon de tegenpartij pijnigen voor de lol? Voor sexueel genot-al dan niet voor beide partijen-? Of om informatie los te krijgen. Voor de lol en informatievergaring is "beperkt" ontharen is altijd wel leuk. Ik kan er helaas geen foto's van tonen, daar deze technieken bij mijn weten nog niet toegepast zijn. Tuurlijk is het ontharen niet bedoeld met de klassieke methodes. Raf, eentje voor jou. Neme ontharingswas. Strijk een laagje was startende van de balzak tot aan de aars . RIP. (Voor dames werk dit ook, alleen geen balzak te ontharen.) Unisex ontharing. De Neus met warme was. Best gesavoereerd neusgat per neusgat Point Final. Man of vrouw maakt voor dit niet uit, alleen het laatste knoopje is wat lastiger voor de vrouw. We mogen wel hopen dat er schaamhaar is. Anders wacht men een weekje of 5. Men neme fijn, maar sterk garen, een bank, een stevig oog in het plafond en veel geduld. Men start draadjes aan schaamharen te knopen. Zo veel als het geduld kan opbrengen. even pauze, en dan verder doen. Het laatste draadje word in de vorm van een schuivende lus net onder de eikel geknoopt. Bij de dames kan dit vervangen worden door een klein vleeshaakje in de urinebuis. Alle draden worden door dat oog in het plafond getrokken. En dan word de gefolterde opgetrokken aan deze bundel draden. Als de spanning maximaal is zal de opgetrokkene in een brug zijn/haar lendenen in de lucht houden. De laatste draad krijgt een cm of 5 speling. Om af te werken knip je 1 draadje door, en dan nog eentje, en nog eentje. Op en bepaald moment gaat de gefolterde niet sterk genoeg meer zijn om de spanning zo laag te houden dat er geen haren uitgetrokken worden. Dit uittrekken, gaat sneller en sneller gaan naar mate de gezamelijke sterke van de haarwortels zakt en de persoon door vermoeidheid en pijn geen kracht meer heeft. En dan valt de gefolterde in een massive uitrukpartij van schaamhaar. Met als finale een ferme mutilatie, die het slachtoffer zelf heeft zien aankomen. |
Gedwongen luisteren naar Within' Temptatio'n zonder prozac.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ik zei ALKOHOL! :evil: Geen rotheineken ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Heja, ik had da nog niet eens door :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar R&B - muziek luisteren. Non stop.
|
Een account op politics kado doen ...8-)
|
Toppunt van zelffoltering:
Deze draad zelf terug naar voren brengen ;-) http://forum.politics.be/showthread.php?t=30999 |
Wat vindt je van een rat op de buik plaatsen en daar een stevige pot bovenop plaatsen. De rat vreet zijn weg naar buiten. Als je pech hebt dan...tjah. Eén van mijn favorieten.
|
De vingers centimer per centimer afknippen. Ik vraag mij eigenlijk wel af of je dan nog pijn voelt na de derde of vierde knip. Is in elk geval goed als voorgerecht.
|
Citaat:
Uiteraard is de gepaste foltering hier - om te beginnen - de reet vol te proppen met de meest pijnlijke materialen, om die er nadien terug uit te trekken en het proces te herbeginnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be