![]() |
![]() De tekst is slecht leesbaar dus bij deze: Populaire televisiehond jarenlang misbruikt. Samson, de populaire televisiehond, is jarenlang seksueel misbruikt geweest. Dat maakte het parket vandaag bekend. De schuldige is Danny Verbiest, een medewerker van het televisieprogramma. Hij heeft de hond jarenlang misbruikt door zijn hand in diens anus te steken. Hij wist dat andere medewerkers aan het programma al die tijd wijs te maken dat dat nodig was om de hond correct te laten bewegen. Toen de man onlangs ziek werd, bleek plots dat het hele zaakje niet klopte. Samson zelf was zich ook van geen kwaad bewust. "Het deed wel pijn, maar Danny zei dat dat normaal was". De show zal een tijdje worden stilgelegd, tot het verdere onderzoek is afgerong. We konden al een eerste reactie van Samson zelf vastkrijgen: "Ik moet nu goed rusten want de dokter heeft gezegd dat ik aan halve kracht ben." Gert Verhulst: "Maar dat zei de dokter toch niet, hij zei dat je anaal verkracht bent !" |
Citaat:
|
Veel te grappig. :lol:
|
Lap Bert en Ernie homofiel lees ik hier ergens. Nu nog Samson ook.
Daar zakt mijn broek van af. Schitterend trouwens die verspreking. Halve kracht / anaal verkracht. 'k zou ne smiliy zetten, moest ik niet weigeren van die dingen gebruik te maken. |
jaar en dag heb ik aan mijn klasgenoten in de basisschool gezegd dat er iets niet klopte aan die Samson! Maar nee, ze wilden mij niet geloven, samson was zo cool...
|
Die Gert Verhulst is ne hypocriet: hij doet zelf al keilang alsof die rosse van K3 een handpop is.
|
Hoe... is dat dan niet? 8O
|
das geen HANDpop maar een VINGERpop.
|
Citaat:
|
Citaat:
zeker 12 seconden naar gekeken. Stond er nog |
Nog een seksschandaal. Als mijne GSM dicht bij mijne computer ligt en ze bellen mij op dan schiet mijn muis naar boven. Allez den aanwijzer van mijn muis. Dat dit met dat puntje. Allez de kenners zullen wel weten wat ik bedoel he. Maar het straffe is dat die muis alleen reageert als hem op vibreren staat.
Das pas een seksschandaal : muis reageert op vibrator. |
Citaat:
|
Bwa Pelgrim het gras is niet altijd groener aan de andere kant van de venusheuvel he.
|
Citaat:
|
zoals Alaaf bij carnaval ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be