![]() |
Van welke verenigingen bent u lid?
De Koninklijke Bond van Gepensioneerden? De fanclub van Bart Kaëll? De vzw Martijn voor pedoseksuelen? B-plus? De kaartersclub? Een actiecomité tegen de lichtvervuiling? Laat het de mensheid weten.
Zelf kies ik jaarlijks een andere vereniging uit. Zijn al eens gepasseerd: - Sp.a. (als je jonger bent dan 30 krijg je er helaas een heleboel Animo-lulkoek bij) - Vzw Recht op Waardig Sterven (fijne doelstellingen, maar een erg saai magazine) - Vzw Vogelbescherming (bekend van hun onzinnige voedselactie voor de Spaanse gieren van vorig jaar, hebben dan ook de steenuil tot vogel van het jaar verkozen) Dit jaar ga ik wellicht voor de Humanistisch-Vrijzinnige Vereniging. |
:cheer: D³ :cheer:
|
Hanee, das dezen draad niet.
|
Politieke partijen waar lombas lid van is geweest:
- Vlaams Blok, weggegaan wegens te rechts en te strak gelijnd - VLD, weggegaan wegens te snobistisch - Vlott, weggegaan wegens inzien dat het uiteindelijk toch deel zou gaan uitmaken van het VB Verenigingen waar lombas nu lid van is: - Vlaamse Volksbeweging - Murray Rothbard Instituut - Phaedrus Ik zou me best wel bij meer verenigingen willen aansluiten. Iets groenachtig zoek ik nog, misschien terug een partijkaart, en dan nog iets religieus-intellectueel, &c. |
De holebistische zelfverrijkende ex-armen oudervereniging
|
Citaat:
En bron heb je niet hé :roll: |
:cheer: Murray Rothbard Instituut :cheer:
|
Op het moment:
- VNJ (Afdeling Antwerpen) - LVSV Antwerpen (Bestuurslid) In de toekomst: - Murray Rothbard Instituut - Phaedrus (sta al op de mailinglijst) |
Natuurpunt
Lokale voetbalclub Fraternelle des Chasseurs Ardennais (vereniging oa ter herdenking van oorlogsslachtoffers) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Lid van:
B Plus (voorzitter voor Antwerpen en lid van het directiecomité en raad van bestuur). Pro Belgica (louter pro forma) Optimistenbond Europese Beweging België Praetoria (Belgicistische studentenclub) |
Europese Beweging België
Liga voor de Mensenrechten |
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand hier die lid is van de Lions Club?:-(
|
Citaat:
|
Ik ben lid van De nieuwe duvelsclub;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be