![]() |
Allochtonen krijgen sneller gevangenisstraf
Citaat:
|
Citaat:
Kom echt waar maar eens twee dagen wonen in mijn buurt,en ik garandeer U dat je mij gelijk zou geven Drugs worden hier openbaar verhandeld met mede weten van de politie door Marokkanen,jeugdhuizen pleinen straten worden vernield door deze Marokkanen Vuurwerk wordt zelfs nu nog afgestoken wetende dat dit NOOIT mag in Antwerpen weer door deze Marokkanen Ze zouden ze juist meer in de bak moeten zetten,maar het links gepamper houdt mooi het handje boven hun hoofd :evil::evil::evil: |
Trouwens Uwe draad staat fout gepost,:evil:
|
Citaat:
Zijzelf natuurlijk, door hun oververtegenwoordiging in de criminaliteit. |
'Belgische criminologen' die tot zulke absurde, zonder twijfel gemanipuleerde, conclusies komen, moeten als volksverraders worden opgesloten. Kunnen ze meteen aan den lijve ondervinden waarom ze meer allochtonen als celgenoten hebben.
|
Citaat:
Wat heb je daar op te zeggen. |
Nogal logisch als ze zich systematisch schuldig maken aan criminaliteit.
|
Citaat:
Ik lees nergens dat criminologen bewezen hebben dat politie en gerecht allochtonen positief "discrimineren". Verder vind ik nergens bewijzen, noch een uitzetting over de meetmethodes van die criminologen. |
Citaat:
Zo komen ze ook heel vaak in de media door de overmatige aandacht die hun kindertjes krijgen op school : integratieassistentes, extra-taalleraren, extra sociale assistenten, straathoekwerkers, klashoekwerkers, extra subsidies van Bert Anciaux voor hun apartheidsorganisaties, extra aan-huis projectjes door de VDAB, extra job-beurzen 'allochtonen only', enz. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het handelt erover dat je als allochtoon sneller een gevangenis-straf zal krijgen dan mocht je autochtoon zijn. Lees nogmaals de reden die uit het onderzoek voorkwam. Citaat:
|
Citaat:
Een interessant verband had geweest indien criminele allochtonen sneller een gevangenis-straf krijgen dan criminele autochtonen, liefst nog voor een vergelijkbare misdaad. Uit het persbericht kan ik niet afleiden dat zo'n verband gevonden is, of wel? Staat de studie online? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De oververtegenwoordiging van allochtonen heeft daar niets mee te maken. Lees nogmaals de conclusie: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is die studie ergens te raadplegen? (Vind niet direct iets met Google.)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be