![]() |
Wie zal er gelijk hebben ??
Op 23 maart zou Leterme de fakkel overnemen van Verhofstadt
Gaat dit daadwerkelijk gebeuren? Mijn opinie : NON Reden : Deze regering is een gefoefel,ineengestoken spel, op voorhand besproken. Belgie mag niet barsten en daarom VLD aan de top |
Mijn opinie: Oui, het zal gebeuren. Het enige alternatief aan Vlaamse zijde is namelijk electorale annihilatie.
|
|
Citaat:
Bij mijn weten wordt dit enkel gebruikt in de fysica Kan je even duidelijker zijn? ;-) |
Geert bedoelt waarschijnlijk dat Verhofstadt niet anders kan dat het kartel het te laten overnemen met Pasen, zoniet kunnen de Vlaamse 'democratische' partijen geen van allen hun verkiezingsbeloften nakomen en vernietigen ze elkaar s�*men met Belgique tegen de eerstvolgende verkiezingen.
Ik denk dat ik snap waarom de intelligentere belgicisten naar de confederale nooduitgang beginnen te schuifelen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er in Duitsland regionale verkiezingen zijn, en de partij die de Bondskanselier levert verliest die verkiezingen, dan hoor je ook altijd op tv: "Verlies voor de partij van Bondskanselier x, in de Duitse deelstaat x." Wat dus indiceert dat men in die landen het nationale ook voor een groot stuk vereenzelvigd met het regionale. Ik vraag me dan af waarom de Duitse, en andere, democratie dat wel aan kan? Twee: Donckier van HBvL heeft eens de verkiezingen in Nederland op een rijtje gezet, en kwam tot de conclusie dat er in Nederland meer raden, parlementen en ik weet niet wat nog allemaal, te verkiezen zijn dan bij ons. 1 klopt dit? Zo ja, dezelfde vraag als bij de vorige stelling, waarom kan Nederland dat wél aan en wij niet? (Buiten het feit dat er in Nederland geen opkomstplicht.) |
Citaat:
|
Citaat:
leterme wordt premier in maart. de kiezer mag dan in 2009 aangeven wat hij van leterme's 'goed bestuur' vond. |
Citaat:
In your dreams... I can still hear you... |
Citaat:
En op welk programma word Leterme premier? Van welke regering? Met welke staatshervorming? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be