![]() |
Wij heten u van harte welkom bij deze:
[size=6]Doe eens een bekend (ex-)forumlid na! [/size] De bedoeling van het spel is vrij duidelijk. Het is de bedoeling om andere forumburgers (of ex-forumburgers) te immiteren en/of parodiëren. Bewijzen dient u hiervoor niet aan te dragen, argumenten even min, let the games van start gaan. Naderhand kan eventueel overgegaan worden tot het opmaken van een soor klassering of dergelijks. |
Gij zijt ne slimme, he
|
Doe eens nen boskabouter :P
|
Citaat:
Perfecte imitatie, maar ik verdenk u van een copy/paste!! |
nazi!
|
Citaat:
Gij zijt ne slimmen, he Jammer, dit schoonheidsfoutje zal zich nog laten voelen in de eindstand. |
Citaat:
|
Meeeuuuuh!
(let vooral op de perfecte intonatie! ) |
Citaat:
|
Wat houdt je tegen om je eigen winkel/krant/maatschappij op te richten en zelf dat product te verkopen?
(Dies) |
Wat doe jij hier nog? Verhuis dan naar uw republiekse Frankrijk!
|
je versie 1 : is om te kotsen en je versie 2 : juist hetzelfde.Maar toch al voel ik me geen kotsopkuiser ik zal proberen erover te stappen en de stank te verdragen :lol: .Ten eerste:ik ben je beste niet! :wink: Ten tweede:als iemand nog maar probeert te zeggen dat vlaanderen niet bestaat dat slaat werkelijk alles :evil: !Men vraagt om de reactie die ik bedoel: als degene die zegt dat vlaanderen niet bestaat voor me zou staan,op zn zachtst gezegt die zal niet mals zijn :twisted: !Dan geen woorden maar daden :twisted: ! Vlaanderen bestaat al eeuwen de kunstmatige staat belgie sinds 1830 :( .Ten derde:als men waar dan ook geboren word ,is het de plicht inderdaad om hetgene waar hij geboren is te verdedigen en te eren, zonder je daarom meer of minder te voelen dan eender wie op de wereld.Ten vierde:Ik walg niet van mensen die opkomen voor hun cultuur ,in hun eigen land wel te verstaan :wink: . Als men mij extreem of racist noemt aleen maar om het feit :omdat ik voor mijn eigen land, volk en cultuur opkom wel zo zij het :P !Ten vierde:is het omdat er vooruitgang geweest is en nog zal komen dat men dan zijn gehele cultuur veranderd,of moet veranderen 8O ?De basis zal steeds blijven!En of het nu voor je tijdrovend is of niet dat kan mij geen donder schelen, ik neem ook de tijd om hier zaken te lezen zonder een timer op te zetten. :roll:
|
Citaat:
|
Iemand die gemist wordt
|
Citaat:
Denk dat ik het weet :wink: :P |
Citaat:
|
[quote="Vlaanderen Boven"]
Citaat:
:roll: is voskabouter gaan lopen??????????? :( :( :( :( :( |
[quote="Dies"]
Citaat:
éla éla!!! zo zou mijn forumlief nooit over mij spreken zenne!! |
quote="The Paulus Experience"quote][="Dies"]
éla éla!!! zo zou mijn forumlief nooit over mij spreken zenne!![/quote] maar dat weet ik :wink: en bang dat ik ben :roll: :lol: ! oetlul! :twisted: |
mijn geheugen laat mij in de steek om de opvallende personen uit mijn periode na te doen.
maar toch doe ik een verzoekje: kan iemand op een goede manier den godfried nog een laten spreken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be