![]() |
Haalt Dronkoers 50000 posts op 21-01-2009?
Op 21 januari 2009 zal het precies 2 jaar geleden zijn dat dronkoers zich registreerde op politics.be. Na een jaar haalt hij 20000 posts. Zal hij erin slagen om na 2 jaar 50000 posts te halen?
Men zegt wel eens: 'Al doende leert men', dus de bouwt dus almaar een grotere snelheid op naargelang men het veel doet. We zouden ook de vraag kunnen stellen of dronkoers na 3 jaar 100000 posts haalt?:-) |
Tegen dan bestaat politics.be misschien niet meer, dan is het politics.vl geworden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst nog zien dat hij zijn 20.000 posts haalt. Ik heb hem hier vandaag overigens nog niet aan het werk gezien, meen ik.
|
Ik denk dat ik onderhand wel genoeg "Haalt Dronkoers ..." draadjes heb gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
...en de rest ;-) |
Citaat:
|
En het ziet er naar uit dat ik nog gelijk ga krijgen ook hoor.8O
Vier maanden later zit hij aan 30000 posts, over vier maanden in september zou hij wel eens aan 40000 posts kunnen zitten om nog eens vier maanden later, terug in januari, zn tweede verjaardag, 50000 posts te hebben. Als het er niet méér zullen zijn..................8O Allé dronkoers, we duimen voor je!;-) (al is dat niet echt nodig.:-)) |
En het ziet er naar uit dat ik nog gelijk ga krijgen ook hoor.8O
Vier maanden later zit hij aan 30000 posts, over vier maanden in september zou hij wel eens aan 40000 posts kunnen zitten om nog eens vier maanden later, terug in januari, zn tweede verjaardag, 50000 posts te hebben. Als het er niet méér zullen zijn..................8O Allé dronkoers, we duimen voor je!;-) (al is dat niet echt nodig.:-)) |
Citaat:
Deze rekensom begint me wel zorgen te maken :? |
|
Natuurlijk haalt hij dat :-D
|
Zeg mensen de dag na ik 50 jaar word :lol:
|
Citaat:
(fucking dt-spelling :? ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be