![]() |
Tieners,jongeren ??kleuters binnenkort
14/01 Jongeman aangehouden voor poging doodslag in Gent
De onderzoeksrechter in Gent heeft een 19-jarige jongeman aangehouden voor poging tot doodslag. De Gentse tiener viel afgelopen weekend een 22-jarige jongen aan met een stukgeslagen bierglas. Tussen de jongeren was zaterdagmorgen een discussie ontstaan in de Gentse uitgaansbuurt rond de Overpoortstraat. Tijdens een vechtpartij sloeg de dader een glas stuk en haalde hij uit naar het slachtoffer. De jongeman liep een snee in de wang op. Hij mocht na verzorging het ziekenhuis verlaten. De dader vluchtte weg maar getuigen konden de nummerplaat van zijn wagen noteren. De jongeman werd opgepakt en later aangehouden. ..................................... Volgens afkomst zijn het tieners of jongeren.Ne vent van 60 jaar en autochtoon is binnenkort een adolescent.Een jong meisje van 18 ,en van Vlaamse roots is een vrouw. Een eeuweling zal waarschijnlijk de benaming volwassene krijgen. Maar dan vraag ik me af of de Steenuil de vogel is van het jaar, of de Steenezels uit de Wetstraat sinds eeuwen. |
Wat is de politieke relevantie?
Vechtpartijen tussen zatte gefrustreerde studenten zijn schering en inslag in een buurt als de overpoort... Dat heeft vooral te maken met het marginale publiek van gefrusteerde studentenverenigingen dat daar uitgaat. Uw post zou sugereren dat het als 'jongere', om een allochtoon zou gaan... Ik weet er natuurlijk niet meer van; maar het zou mij zelfs verbazen aangezien veel allochtonen gewoon niet binnegelaten worden door de racistische portiers in de overpoort; en die dus ook geen gals zouden hebben om te steken. Heb je daar meer informatie over, of ben jij weer zo'n idioot die overal spoken ziet zonder eerst bewijzen te hebben? |
Overigens vind ik een snee in de kaak ook wel eerder "slagen en verwondingen" dan "poging tot doodslag", niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be