![]() |
Paul D'Hoore---> 179% winst?
![]() Onze nationale Paul gaf enkel maanden geleden dit boek uit... Dit boek zou U helpen om mooi geld te verdienen..; O.a. op de beurs... Verleden week werd hem in Terzake gevraagd hoeveel zijn 'top aandelen' in 2007 hebben opgebracht... Zou het 'spaargeld' opnieuw 179% opgebracht hebben? :-o Men verbazing hoorde ik dat zijn topaandelen -17% opgebracht hadden... :cry: :-D Het verbaasde men dan ook niet dat medegedeeld werd dat hij niet meer op Terzake zou gevraagd worden zoals eerst gepland... :oops: Nergens anders heb ik daar nog iets over gehoord... Dit in tegenstelling van enkele maanden geleden, toen men met publiciteit omtrent zijn boek werd plat geklopt... Of heb ik dat allemaal slechts gedroomd? :-D Dit is natuurlijk slecht nieuws voor Feremans en ander klein links gespuis... Nu kunnen ze immers moeilijk gaan vertellen dat de aandeelhouders schatten van geld verdienen op kap van Jan met de klak... ;-) |
Citaat:
|
Ik kondig het al lang aan dat alles om zeep is. Bij deze bewezen.
Wat wel spijtig is natuurlijk. |
Haha! :-D
|
Eigenlijk ben ik nu vooral benieuwd of al onze linkse "winsten aan de mensen"-rakkers, dit ook willen slikken. Of is hun afgunst te selectief daarvoor? :D
|
Citaat:
De groep GB-INNO-BM bvb werkte enkele jaren geleden (voor Carrefour en Metro) nog op basis van 16% ROE Maar je zou toch écht dom zijn, die winst met je aandeelhouders te delen, dus wordt die naar andere firmas versast.Exxon, voorheen Esso, boekte nooit een noemenswaardige winst waar dan ook, Esso Bahamas deed echter gouden zaken. de -17% is voor de aandeelhouders van pensioenspaarfondsen..:-P |
Citaat:
Was die 179% dan niet op 2006 gebaseerd? Nu ja, 2007 was ook wel geen vet beursjaar. |
Citaat:
Mischien kan hij gaan consulteren in 't dolfinarium: http://forum.politics.be/showthread.php?t=100074 |
Citaat:
|
Citaat:
|
x
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be