![]() |
Krak
Wat vinden jullie van mijn gedicht?:-)
KRAK! zei de tak en de tak brak af..... |
Diepzinnig.
|
En ook een beetje droevig
|
Het is - hoe zal ik het omschrijven - speciaal.
|
Eindelijk een gedicht dat rijmt! 't Werd eens tijd! Weg met die moderne ketterij die voor ons boertjes niet als poëzie te herkennen valt! ;-)
Alleen die laatste regel stond me tegen... 8-) |
een beetje kort e
ni echt hoog niveau ook ni e :) lijkt meer voor een kleuterje |
Citaat:
Tja, ik hou van open einde's, al van als klein klein kind.;-) |
Komt nogal weinig 'omgedraaide tak met a vervangen door u' in voor ;-)
|
Ik vind meer inspiratie in, bijvoorbeeld, Apollinaire.
Ter gelegenheid van dit gedicht en ter ere van haar dichter, maakte ik het volgende (zonder typografische showbeelden, helaas): KRAK! zei de
en ............................................ RAK! RAK RAK TAK! DAAR .................................................. ......................; EN DAAR OOK!çcj! gaf ik me toch wel een FACK in het gezicht .............................................. ..................//.........................GeZiChT van MAGNIFICA.*! * ter inspiratie vatbaar
|
Hmmm, kvind dat een beetje een dadaïstische manier.
|
Erg fragiel,
Zei een debiel, posten op fora Zo heilig als tora Begiscismen door Kim Liberalismen van Lombas Door het posten slechts een schim Van wat politics ooit was. cookie |
Citaat:
;-) |
Nacht
Een duik in het duistere niets geen verantwoording noch schaamte voor mijn vlucht uit het geraamte van orde, schijn, het "menselijk" zijn ben oneindig klein een waarnemer van reacties en chemische interacties in het lichaam dat mij vervoert sta even stil, ontroerd leef in een wonder weg het gedonder van een ver verblindend iets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie maken me bang.
|
1 2 3 4
Hoedje van, hoedje van 1 2 3 4 Hoedje van papier :cheer: |
Citaat:
|
Jan
Jan, is zijn naam. Nee, piet. Piet jan, jan piet, een doordrongen blik, piet piet piet. ... Jan jan. Piet is niet Jan, noch Piet. Toch is Jan Piet niet, en Piet-Jan niet Klaas. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be