![]() |
Welke politicus stapt als eerste op bij VRT?
Het is een ziekte, vooral bij ons aller VRT: onbeschoft onderbreken. Lisbeth Imbo, de nieuwe 'aanwinst' van Canvas, is er de superkampioene in. Geen enkele interviewee kan een zin afmaken als zij aan slag is. Het opvallendste is dat politici dit willoos laten gebeuren. Dé vraag is dus: wie van die gasten - of vrouwen - heeft nog ballen aan zijn of haar lijf en stapt gewoon op tijdens zo'n Stasi-interview? Er moet toch iemand zijn die durft zeggen 'als je je zelf zo graag bezig hoort, ga dan je zelf maar thuis voor de spiegel interviewen, schat. Ik ben hier weg!' Wie? Stemmenwinst gegarandeerd.
|
Goed idee.
Ik zie het echter nog niet gebeuren. |
Dit is me gisteren ook opgevallen en heeft me werkelijk de gordijnen ingejaagd.
Onze rode ondervragers van de Pravda voeren enkel een onemanshowken op, en dit valt me meer en meer op. VRT en Radio 1 worden bij ons thuis niet meer bekeken, beluisterd. Spijtig voor mijn belastingsgeld maar trop is trop... |
Jean-Marie Dedecker
Omdat hij nu eenmaal een van de grootste mediaschatjes is die het frequentst hun zegje mogen komen doen. Al moet ik toegeven dat er de laatste weken af en toe wel eens een dag of twee voorbij gaat waarop je niet met z'n verschijning geconfronteerd wordt. Hij Lijkt me in ieder geval een iets waarschijnlijkere kandidaat te zijn dan Dirk Van Duppen 8-) |
Citaat:
Op het internet kies ik zelf wat ik wil zien en horen. |
Citaat:
|
Ik blijf wel kijken naar nieuws en politieke debatten.
Maar realiseer me sterk dat men mij wil sturen,..manipuleren. Het gaat niet alleen over hoe men de zaken voorstelt of over welke vragen er gesteld worden. Maar ook over de zaken die men verzwijgt voor de bevolking. Voorbeeldje: Ik wist al 20 jaar dat er in Wallonie niet geschorst wordt bij werkonwilligheid. Vlaamse RVA-ambtenaren (op hoog niveau) ergerden zich eraan. Men heeft dat uit de pers kunnen houden tot voor enkele jaren terug. |
:roll: op canvas mocht prutspartijtje Spirit een heel programma vullen naar aanleiding van de speech van Fatima Geysen... dan weet je het wel zeker ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Filip Dewinter mocht niet replikeren en stapte het af en zette de VRT toen voor schut :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Enkele jaren terug:
Coveliers Gaf Phara lik op stuk tijdens een avondje Ter Zake :twisted: FDW is het ooit eens afgebold tijdens een objectief intervieuw op de 7de dag 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Idd... Het wordt echt ergerlijk...
Onbeschofte kleuters zijn het..; 8-) :-D |
Ik ben blij dat journalisten dikwijls de politici onderbreken. Best ook! stel je voor dat ze dat niet zouden doen, het zou een saaie bedoening worden.
Indien iemand constant zichzelf herhaalt is het normaal dat een journalist dit niet laat gebeuren hé. Populisten die klagen dat ze te weinig op tv komen zouden de momenten dat ze op tv komen best ook de zinnige dingen zeggen, en niet rond de pot draaien zoals ze altijd doen! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be