Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   facebook (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100937)

largo_w 19 januari 2008 17:56

facebook

Kent u het? (zo niet www.facebook.com)
Bent u er ook al aan verslaafd?
Wat doet u ermee?
Vind jij het dom?
...

ik ben benieuwd :)

largo_w 19 januari 2008 18:06

meer info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Facebook
http://en.wikipedia.org/wiki/Facebook

Savatage 19 januari 2008 18:08

Die gast die dat heeft ontworpen heeft er alleszins veel meer voor gekregen dan dat het waard is.

largo_w 19 januari 2008 18:10

waarom zeg je dat? Er zitten echte VEEEEL mensen op daar moet je die applications voor downloaden om dat te zien... Ook in groups zie je dat extreem.
En de reclame is nie zo zichtbaar maar is massaal aanwezig. Dit is een goudmijn no doubt!

the outlaw torn 19 januari 2008 18:17

onlangs gehoord van iemand en me er op gezet mr vind er eigenlijk niets aan.

mr ieder het zijne,uiteraard.

Savatage 19 januari 2008 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 3216549)
waarom zeg je dat? Er zitten echte VEEEEL mensen op daar moet je die applications voor downloaden om dat te zien... Ook in groups zie je dat extreem.
En de reclame is nie zo zichtbaar maar is massaal aanwezig. Dit is een goudmijn no doubt!

Omdat Microsoft er simpelweg teveel voor heeft betaald. Facebook zal op termijn wel heel wat opbrengen, maar ik ben benieuwd of ze hun waarde zullen bewijzen in de toekomst.

largo_w 19 januari 2008 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3216558)
Omdat Microsoft er simpelweg teveel voor heeft betaald. Facebook zal op termijn wel heel wat opbrengen, maar ik ben benieuwd of ze hun waarde zullen bewijzen in de toekomst.

ach op wereldschaal wat is "veel"?

the outlaw torn 19 januari 2008 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3216558)

al die dingen waar je sociale contacten kan leggen hebben toch veel succes, dus waarom dat niet.

mr het is eigenlijk eerder om met mensen die je al kent verder te leuteren, vind ik toch.

een wildvreemde ga je toch niet toevoegen zodat hij/zij ineens ook weet hoe je eruitziet ?

PollyCorrect 19 januari 2008 18:55

Een paar enthosiastelingen hebben me ook overhaald
maar ik vind er niet veel aan.

Vind het een beetje onzin om daar opeens 'vrienden' te zijn
met mensen die je nooit ziet of hoort. :roll:

Nou ja, ik ben dan ook asociaal zeker :oops:

Derk de Tweede 19 januari 2008 19:01

Hyves sucks.

Weezer 19 januari 2008 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3216608)
Hyves sucks.

echnie

Kim 19 januari 2008 19:20

Ik heb een profiel op facebook maar accepteer enkel mensen als "vriend" als ik ze ook daadwerkelijk ken in het echte leven. :)

largo_w 19 januari 2008 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3216603)
Een paar enthosiastelingen hebben me ook overhaald
maar ik vind er niet veel aan.

Vind het een beetje onzin om daar opeens 'vrienden' te zijn
met mensen die je nooit ziet of hoort. :roll:

Nou ja, ik ben dan ook asociaal zeker :oops:

Ik heb maar een klein tiental mensen die niet echt vrienden zijn hierop... En dan zijn zij het die mij toevoegden. Maar ik ken ze wel...
Maar bvb je hebt ook mensen die je toevoegen na dat je een spelletje met hen speelde (vb.poker) dat moet ik helemaal niet hebben...

Ik vind het wel tof. Eerst vond ik het ook niets maar eenmaal veel applicaties en groups wordt het best wel cool. Je hebt applicaties waar je je eigen vrienden kan kopen en verkopen, waar je spelletjes kan spelen,... 't is wel blok voor mij nu ;-)

af en toe zo iets absurd deponeren op de wall van een vriend is ook tof. En goh forummen is dan nog veel erger eigenlijk he... Op facebook ben ik niet incognito.

largo_w 19 januari 2008 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3216624)
Ik heb een profiel op facebook maar accepteer enkel mensen als "vriend" als ik ze ook daadwerkelijk ken in het echte leven. :)

Wat als ik jou nu eens toevoeg wat zou je dan doen(en ik kondig mezelf aan he ;))? :lol:

Desiderius 19 januari 2008 19:26

LinkedIn.com hier...

Leuk om je netwerk eens in kaart te brengen. Soms doe je vreemde ontdekkingen ('die kent die en die kent dan weer die en die behoort dan weer tot mijn vriendenkring') Leuk om 'het ijs te breken' als je eens iemand moet bellen. Krijg ook redelijk wat zakelijke aanbiedingen en jobaanbiedingen (jaja...) van mensen uit m'n netwerk.

Nuttig. Maar het is niet meteen iets om enthousiast over te doen.

largo_w 19 januari 2008 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3216563)
al die dingen waar je sociale contacten kan leggen hebben toch veel succes, dus waarom dat niet.

denk ik ook...
Citaat:

mr het is eigenlijk eerder om met mensen die je al kent verder te leuteren, vind ik toch.

ja da's waar je blijft vaak met dezelfde mensen. Maar het is een beetje zoals msn of dergelijken waar je eens na een ontmoeting iemand verder kunt leren kennen of zo ook... En je kan games spelen tegen mensen die je niet kent. Een beetje zoals politcsen :D...
Citaat:

een wildvreemde ga je toch niet toevoegen zodat hij/zij ineens ook weet hoe je eruitziet ?

hoe zou hij je dan toevoegen?
En neen ik zet ook geen onbekenden hierop...

largo_w 19 januari 2008 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius (Bericht 3216633)
LinkedIn.com hier...

kenk niet zelfde soort neem ik aan?
Citaat:

Leuk om je netwerk eens in kaart te brengen. Soms doe je vreemde ontdekkingen ('die kent die en die kent dan weer die en die behoort dan weer tot mijn vriendenkring') Leuk om 'het ijs te breken' als je eens iemand moet bellen. Krijg ook redelijk wat zakelijke aanbiedingen en jobaanbiedingen (jaja...) van mensen uit m'n netwerk.

jep...
Citaat:

Nuttig. Maar het is niet meteen iets om enthousiast over te doen.

Och in blok is dat het beste en hilarischste boeletje ooit ;-)

Kim 19 januari 2008 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 3216628)
Wat als ik jou nu eens toevoeg wat zou je dan doen(en ik kondig mezelf aan he ;))? :lol:

Je bent een toffe kerel maar ik weet hoegenaamd niet wie ik voor me heb dus ik ga je ook niet tentoon spreiden als "vriend". :twisted:

(sorry... :-P)

PollyCorrect 19 januari 2008 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 3216625)
Ik heb maar een klein tiental mensen die niet echt vrienden zijn hierop... En dan zijn zij het die mij toevoegden. Maar ik ken ze wel...
Maar bvb je hebt ook mensen die je toevoegen na dat je een spelletje met hen speelde (vb.poker) dat moet ik helemaal niet hebben...

Ik vind het wel tof. Eerst vond ik het ook niets maar eenmaal veel applicaties en groups wordt het best wel cool. Je hebt applicaties waar je je eigen vrienden kan kopen en verkopen, waar je spelletjes kan spelen,... 't is wel blok voor mij nu ;-)

af en toe zo iets absurd deponeren op de wall van een vriend is ook tof. En goh forummen is dan nog veel erger eigenlijk he... Op facebook ben ik niet incognito.

wat op zich wel leuk is, dat is die appli om anonieme dingetjes naar iemand te sturen.
Zoals aan een kollega bv 'you stink from your bek' ofzo :lol:
Of iets extra leuks dat je niet durft te zeggen.

Maar ach, ik vind het niet zo spannend meer. Beetje blasé(e) huh.

largo_w 19 januari 2008 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3216637)
Je bent een toffe kerel maar ik weet hoegenaamd niet wie ik voor me heb dus ik ga je ook niet tentoon spreiden als "vriend". :twisted:

(sorry... :-P)

:lol: zou het nooit doen :lol: (ik spreid mezelf hier liever ook niet teveel uit ;-))

maar is wel grappig dat je die "vrienden" zo letterlijk neemt.:-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be