![]() |
Rusland schrikt er niet voor terug om als eerste kernwapens in te zetten…
Citaat:
|
Allé, ik zal als VS-basher commentaar geven.
"Foei Rusland, heel stout, jullie zijn net zo erg als de VS." (tevreden?:-P) btw, Chipie, Rusland is nu een typevoorbeeld van agressieve kapitalistische grootmacht.. 't is maar dat ge het weet..;-) |
Citaat:
(zie schendingen van mensenrechten oa.a. vrije meningsuiting) 't Is maar dat U het weet.. ;-) |
Ik vind het juist goed dat er naast de zionistische JewSA een nieuwe macht opstaat, die zelfs de moed heeft de JewSA uit de dagen.
|
Citaat:
Wat is er typisch communistisch aan Rusland? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Stoute Russen! foeifoeifoei! :lol:
Merken we even op dat de Russische Militaire doctrine niet verschilt van die van de vroegere SovjetUnie. Niks nieuws onder de zon dus.... |
Rusland gaat de verkeerde kant uit, zoveel is duidelijk
|
Citaat:
We gaan dan waarschijnlijk binnenkort opnieuw vredesbetogingen krijgen.. ;-) |
Citaat:
Rusland heeft altijd al zijn eigen kant opgegaan,ze zijn wel afhankelijk van onze euro's,maar dat belet het Kremlin niet om precies hun eigen gedacht te doen. ;-) Trouwens,gezien de huidige stand der militaire techniek ,de immense waarde aan bodemschatten,de verruiging van de politieke omgeving op de planeet,en,wie weet,het bewoonbaarder worden van grote delen van Siberie , is er een geldige militaire reden voor die "zure oprispingen" van een of ander generaaltje te bedenken: De Russiche Federatie is conventioneel onverdedigbaar geworden tegen een paar vastberaden tegenstanders die veel soldatenlevens veil hebben(de VS is daar niet bij).Afdreiging met ABC-wapens zijn de enige optie om het Russische grondgebied vrij te houden ! |
Citaat:
Weet u trouwens wat communisme is? Het is een op economie gebaseerde ideologie, en welke antikapitalistische maatregelen heeft Rusland al genomen? juist, geen enkele. Integendeel. |
laat ze elkaar maar beschieten , zal toch een keer gebeuren
Iran erbij , China erbij , het Westen erbij wat andere landen erbij en wala .....WW3/4 |
Rusland werd als democratisch voorgesteld in de westerse pers totdat ze tekenen van nationalisme begonnen te vertonen en bijvoorbeeld ervoor probeerden te zorgen hun olieindustrie terug in eigen handen te krijgen ten nadele van 'onze' multinationals. Vanaf was Poetin plots een dictator, was er twijfel over de verkiezing enz... Als je een hond wil slaan vind je altijd wel een stok. Zo ook dit bericht waarin zelf wordt gezegd dat het hier eigenlijk om niets nieuws gaat... maar toch moet het een voorbeeld van agressie zijn. Nee,...het is een voorbeeld van propaganda. Ik wens dat Europa ook wat onafhankelijker zou worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een poging tot hetzelfde met minder schrijffouten:
Rusland werd als democratisch voorgesteld in de westerse pers totdat ze tekenen van nationalisme begonnen te vertonen en bijvoorbeeld ervoor probeerden te zorgen hun olieindustrie terug in eigen handen te krijgen ten nadele van 'onze' multinationals. Vanaf dan was Poetin plots een dictator, was er twijfel over de verkiezing enz... Als je een hond wil slaan vind je altijd wel een stok. Zo ook dit bericht, waarin zelf wordt gezegd dat het hier eigenlijk om niets nieuws gaat... maar toch moet het een voorbeeld van agressie zijn. Nee,...het is een voorbeeld van propaganda. Ik wens dat Europa ook wat onafhankelijker zou worden. |
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad, om de EU in te palmen heeft ze dan geen atoomwapens nodig.. :-D |
Citaat:
België kan wel korting krijgen, denk ik. 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be