![]() |
Lijk gevonden
Hoe kunnen dergelijke dingen nu nog gebeuren?
------------ Bronvermelding: De Standaard http://www.standaard.be BRUSSEL - In een voortuintje in de Generaal de Gaullelaan in Elsene is zaterdagochtend het stoffelijk overschot van een Afrikaanse man gevonden. De man werd voor zijn dood vermoedelijk gefolterd. Dat schrijft La Dernière Heure zondag. De man, die tussen de 17 en 22 jaar was, werd naar verluidt gefolterd. Op zijn ganse lichaam werden verscheidene verwondingen aangetroffen, net als breuken aan de schedel. De dader of daders sleepten hun slachtoffer na zijn dood vermoedelijk naar de woning, waar ze het lichaam in de voortuin stopten, aldus de krant. Het slachtoffer had geen papieren op zak. ------ |
Mss een afrekening in het misdaadmillieu?
|
Trekt een beetje op dat verhaal met die skins uit De Kastelein...
|
Citaat:
|
de statistieken indachtig, is de kans erg groot dat de daders van Noord-Afrikaanse of Oost-Europese afkomst zijn.
|
Citaat:
En als jij dit niet leuk vindt dan ben je een bange blanke racistische discriminerende xenofobe neo-nazi! voil�* nu weet ge het ook! |
God,
Alstublieft.... Maak er maar een einde aan. Want ze/we zijn het gewoon niet waard |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn God. Wat een gruwelijke misdaad, uniek in zijn soort.
|
Toen ik naar mijn werk kwam een tweetal maanden geleden, stond de politie ook langs een grachtje. Blijkbaar dreef daar een lijk.
Nu hangt er daar een bordje. Vader van 2 kinderen. Dat doet toch wel wat.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu niet meer,denk ik, ik denk dat die dingen eerder 's nachts gebeuren, iemand in de voortuin begraven zou wellicht niet onopgemerkt kunnen overdag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het is inderdaad straf, ik kan me gewoon niet voorstellen zoiets te doen. |
Citaat:
|
Waarschijnlijk een overgevlogen MAU MAU,die lopen altijd in hun blootje en met rubberlaarzen aan.De mannen van den desiree junior :-P:-P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be