![]() |
Goede forumkameraad heeft goede vibes nodig!
Ik kreeg onlangs een berichtje van één van onze goede maatjes hier, die het niet zo best stelt, o.a. ernstige gezondheidsproblemen.
Hij wenst anoniem te blijven en kan op dit moment niet forummen, maar kan toch wat goede vibes en wensen gebruiken. U mag hier uw wensen posten voor beterschap. Het zal echt gewaardeerd worden. ![]() |
een beetje raar om "get well" te zeggen iemand die je niet weet wie het is en wat er is...
maar hey who cares... dus: sterkte...! largo_w |
allez! ik vertrouw Miss Polly!
(was wel even in de war met het aantal poten van de poes, maar kom) Get Well zullen we maar zeggen tegen de nobele onbekende hé! |
Dank jullie voor de steun, maar ik ben alweer terug.
(nee inderdaad, het bericht ging stiekem niet over mij.) |
Ok mensen het ging over mij,ik zal hier niet veel meer kunnen komen nu,en zuipen is ook nu wel voor goed gedaan,maar ik wens jullie in ieder geval nog veel leute hier,en zal zoveel mogelijk nog langs komen
groetjes duveltje382 |
Citaat:
en bigf houdt zich ook verdacht goed aan zijn belofte:-( |
het is RAF, wisten jullie dat nu nog niet?
|
nee tis jazeker. tis een poes e
|
Wie het ook is, sterkte met de gezondheid!
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet niet waarom , maar ik dacht direct aan jou ;-) verzorg je goed ;-) en Jazeker kon het niet zijn want hij was hiet altijd online :-) |
Het klopt dus dat op een forum zitten slecht is voor de gezondheid? Allé dan, dat weten we dan ook weeral, ik snap al die verbanden met alcohol en fora al lang niet, nu begint het te beteren.
Sterkte aan alle verslaafden, ik kom regelmatig eens langs, is dat voldoende aandacht?! Verder wil ik nog zeggen dat ik jullie begrijp, ik zweef al jaren van de ene naar de andere verslaving, ik ben verslaafd aan verslavingen. |
8O8O
Get well hé |
Citaat:
sallu |
Hé duufje. Dat van "omdat ik je gesteund heb tijdens je ban" hoefde niet hoor. Bij mij is het niet "voor wat hoort wat". Ik had ook zonder dat wel iets willen doen. OK? ;) |
Ik vreesde bij het zien van het bericht al dat het over jou ging. :(
Sterkte! |
Sterkte Duveltje!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be