![]() |
Zware gangsters voortijdig vrijgelaten bij marginale straf van 5 j cel; Quid Onkelinx
Gaat iemand dat onkelinks geval het vuur aan de schenen durven leggen; of wordt het onder de mat geveegd om de evenwichten in de Albert2 regering niet te verbreken?
Wordt het stilaan geen tijd dat de bevolking van dit land op straat komt en de verantwoordelijken met pek en veren verjaagt? Wanneer wordt de verantwoordelijke partij buiten de wet gesteld? man ik ben kwaad |
Dit land is compleet ziek !
Ik blijf hier alvast niet lang meer. Maakt me razend. |
Citaat:
De PS zit immers ook in de regering AlbertII. |
het is makkelijk om snel naar schuldigen te zoeken
ik vind het wel erg dat de vorige minister van justitie nu ineens de grote schuldige blijkt te zijn. Dat diegenen die voor reclassering hebben trachten te zorgen ineens met de vinger worden gewezen. De nieuwe minister van justitie is ongeschikt als hij nu snel een antwoord uit zijn mouw schud. Hij gaat onderzoeken hoe het komt dat deze gangsters zo snel zijn vrijgekomen en of er voldoende bescherming was voor de maatschappij. Dergelijke reactie van de minster wil enkel zeggen dat hij totaal onbekend is met de materie van justitie en dat hij eigenlijk beter gezegd had dat hij compleet ongeschikt is om justitie minister te worden. Tony Van Parijs wist dan blijkbaar nog iets van justitie af maar ja Van Deurzen moest een postje krijgen. |
Citaat:
Onder voorwaarden .... de welke dan wel? En wie volgde die op? |
Citaat:
Je bedoelt dat de ex.vrouw van een crimineel bekwamer was? |
Eén ding is hiermee overduidelijk: onze overheid is niet in staat de veiligheid van zijn burgers te garanderen. We zullen ons dus zelf moeten beschermen tegen het crapuul dat hier groeit als kool.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben waarschijnlijk blind,ander topic is verdwenen :-P
Is verplaatst naar samenleving en maatschappij,mwoehahahahaahahahaha,om je rot te lachen. Hello Yoessef,ook aan het lezen :-P |
niet alleen Onkelinx is verantwoordelijk, maar het hele regime, het linkse establishment dat de straffeloosheid in dit land al jaren laat voortduren!
|
Citaat:
misschien moeten we dat wijf maar eens bij die 3 gasten opsluiten |
Citaat:
Moest een normaal mens de keuken doen in zulke omstandigheden...Die krijgt terstond gans de bataklan van de hygiëne over de drempel.De vetzakken. Het volk moet leren kreperen nietwaar,excuus...eten:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zelf Verhofstadt is er zich eens mee gaan moeien... haar electoraat moet beschermd worden hé, bij haar vrienden opsluiten :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be