![]() |
Fabrieksarbeiders/vakbonden staken Vlaanderen dood
Wat is dat allemaal zeg voor 1 stom €tje staken arbeiders/vakbonden Vlaanderen dood,er zal weer snel veel werkloosheid ontstaan,zou het niet beter zijn als ze de lonen wat minder moesten belasten ipv de werkgevers zo onder druk te zetten
loontje komt nog wel om zijn boontje hoor Ik vind de vakbonden niet meer geloofwaardig nu als zij zo tewerk gaan,ik denk eerder dat zij terug naar nieuwe klanten zijn aan het zoeken,het ging weer eens wat te goed in België :evil: |
De vakbonden en ook de arbeiders weten vast en zeker wel dat gans de ford en de volvo met plannen zitten om gans die fabriekskwestie hier op te doeken en naar Amerika te trekken omdat de dollar veel lager staat dan de euro.
Misschien halen ze net daarom hun laatste spreekwoordelijke euro er uit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat doen we dus niet. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
werkgevers lijken me anders ook een probleem te hebben met stakingen. |
Citaat:
Richt uw pijlen op de juiste hé ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en wat maakt mij dat uit of die naar amerika gaan? |
Citaat:
|
als de vakbonden internationaal goed georganiseerd zijn zullen arbeiders overal staken voor gelijk loon, en dan heeft delocalisatie geen zin meer.
we sluiten die werkgevers langzaam in als ratten, zodat ze geen kant meer op kunnen. |
Luilinks zal er idd niet van wakker liggen...
Ze leven immers van enotionele intrestaftrekken... :-D |
Citaat:
In het vorige decenia is ook veel gestaakt en er is ook mee gedreigd om de productie te verhuizen. Het is er nooit van gekomen. En nu ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het enige dat ik een beetje jammer vind is dat ze blijkbaar alleen nog staken om een beetje meer loon.
ze zouden ook moeten staken voor meer betaalde vakantie dan die miezerige 24 daagskes waar ze doorgaans recht op hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be