![]() |
Favo Family Guy karakter
in navolging van Patriot zijn goei idee, nu toegepast op de serie "Family Guy";
Wie vindt ge het tofste/origineelste/.. kortom wie is uw favoriete karakter? waarom? |
Citaat:
favoriete karakter is Peter Griffin, omdat hij de meeste domme, vette, pasieve en tegelijke impulsieve persoon is die je je kan indenken :cheer: meest gore karakter is Herbert, degenen die family guy kennen hoeven hierbij geen uitleg meer... |
ah dju ik ben blijkbaar die aziatische reportster vergeten, maja ik kon toch maar max 20 opties nemen in de peiling.
|
ps: nog vergeten tussen de karakters te zetten: creased up deaf guy :)
|
Brian, totaal. Ik wil ook een alcoholische hond.
|
![]() |
wat is family guy?
|
Citaat:
Ge moet natuurlijk wel van het (vrij specifiek) genre houden.. Geïnteresseerd? zie eens op youtube voor fragmenten.. en via een P2P programma zult ge ook wel 't éen en 't ander vastkrijgen (en NEEN mods ik moedig dit niet aan als illegale downloads, ge kunt er ook fragmenten downloaden die ge op youtube hebt gezien en tof vond). |
FG is niet echt mijn ding.
|
Dat is echt een moeilijke keuze maar voor mij werd het Stewie alhoewel het volgens mij niet direct diegene is waar ik het meest mee lach, ik hou daar eigenlijk geen statistieken van bij maar voor mij is hij gewoon het beste karakter.
|
Stewie. :mrgreen:
http://nl.youtube.com/watch?v=nPrIezErUEQ |
ik twijfelde hard tussen stewie en Brian
|
Ik twijfelde tussen Brian en Stewie maar uiteindelijk ga ik voor Brian :
grappig, intelligent, stijlvol, met een aantal zwakheden maar uiteindelijk goed van inborst (dat laatste kan niet echt van Stewie gezegd worden) |
Citaat:
|
Quagmire
|
Eerlijk??
Ik heb nog nooit een aflevering hiervan gezien, bijgevolg ken ik de personage's helemaal niet.:oops: Trouwens, ze zien er saai uit.:-o (Missch is dat wel de reden dat ik er nog nooit naar keek.:|) |
Stewie. Quasi puur evil maar tegelijkertijd ook een kindje. Prachtig ;-)
|
Citaat:
Die combinatie tussen zijn gecultiveerd voorkomen met enkele typische hondeneigenschappen is gewoon subliem. |
Stewie -> Britishness.
|
De hond is bij nader inzien even goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be