![]() |
boete int frans
heb vandaag (op men verjaardag nota bene) een boete gekregen int frans.
Ik heb deze boete opgelopen in neder-over-heenbeek. Dat is brussels gewest. Is het normaal niet de bedoeling dat ik die in het nederlands krijg? |
Citaat:
happy B day ;-) |
Citaat:
http://www.taalrespect.be/feedback-form.php Die zullen je allicht betrouwbaardere feedback kunnen geven dan ik. |
vraag of ge ze in 't nederlands moogt betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
In guldens? :-D |
Citaat:
Niet vragen! Gewoon in't NL betalen;-) |
Citaat:
|
mja, zou da wel willen doen, ma heb geen goesting om dan nog extra boete te betalen en al dien andere zever...
|
Citaat:
Als je het met de post ontvangen hebt, zou ik eerst raad gaan vragen bij mensen die er misschien iets van weten (taalrespect, bvb.). Als de "uitweg" die zij zien iets te kostelijk blijkt, dan zou ik toch op z'n minst een telefoontje plegen om je beklag te doen. Wie weet hebben ze er daar wel begrip voor. Al betwijfel ik het of je daardoor van je boete afgeraakt ;-) |
Citaat:
Gewoon kopijtje maken, netjes AANGETEKEND terugsturen NEDERLANDSTALIG briefje erbij dat je totaal niet begrijpt wat de bedoeling is. Of denkt er iemand dat het ooit zou kunnen voorvallen dat een Nederlandstalige boete uit het Brusselse naar een Waalse burger zou worden gestuurd? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zwartengeel 1 - Duvelke 0 8-)
|
gewoon betalen en niet moeilijk doen....tis de moeite niet waard.
|
Citaat:
gewoon de vuilbak inkieperen. in het slechtse geval komt je wijkagent binnen een maand of twee met een correct exemplaar aanzetten in het beste geval hoor je er nooit nog iets van, en die kans is m.i. het grootst http://nieuwsblad.typepad.com/brugge...r-van-den.html mail pol anders eens en vraag t m eens ;-) |
ah ja, ook nog : doodrijder !!! gedraag u in t vervolg wat !
|
Citaat:
|
Of nééé, je moest je paspoort tonen en hen zeggen dat het je fejaartag was, en lief vragen of zij zo vriendelijk konden zijn om je verjaardag niet te verpesten en dat zij een mooi cadeau'tje zouden kunnen willen geven door je niet op de bon te zetten.:-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be