Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Homo - aids vraag (https://forum.politics.be/showthread.php?t=101060)

brother paul 23 januari 2008 14:52

Homo - aids vraag

Omdat dit hier een slim messageboard is:

weet er iemand of er meer Homofielen of Lesbiennes Aids krijgen ?

Ambiorix 23 januari 2008 14:53

*zucht*

Zoek anders eens in de 15798ste homodraad hier, info en scheldpartijen genoeg.

Tavek 23 januari 2008 14:58

Gooi er een slot op aub want dit wordt anders snel een flamethread :)

Vorenus 23 januari 2008 15:16

Homo's ******************************

Lesbische *****************************************

Schapenneukers *******************************************

Walrusneukers ***********************************************

Poesneukers *************************************************

Wijvenneukers ************************************************** **

hetero's ************************************************** *******

Zoiets?

brontosaurus 23 januari 2008 15:19

Wanneer begint men nu eens in te zien dat homo,s of lesbiennes helemaal niet bestaan.Iedereen is in weze bi.Omdat je tijdens deze reis toevallig een mannelijk of vrouwelijk voertuig hebt wil dat nog niets zeggen dat je geest niet beiden kanten bevat.Alweer een hoop gezwets om conflicten te cieeren en de mensheid van zijn doel af te houden.Wordt eens wakker,en verneuk je leven niet door mee te werken aan deze haatpropaganda

Vorenus 23 januari 2008 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus (Bericht 3222907)
Wanneer begint men nu eens in te zien dat homo,s of lesbiennes helemaal niet bestaan.Iedereen is in weze bi.Omdat je tijdens deze reis toevallig een mannelijk of vrouwelijk voertuig hebt wil dat nog niets zeggen dat je geest niet beiden kanten bevat.Alweer een hoop gezwets om conflicten te cieeren en de mensheid van zijn doel af te houden.Wordt eens wakker,en verneuk je leven niet door mee te werken aan deze haatpropaganda

:lolabove:

brontosaurus 23 januari 2008 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 3222871)
Gooi er een slot op aub want dit wordt anders snel een flamethread :)

Slot erop lijkt me inderdaad een goed idee.

brontosaurus 23 januari 2008 15:37

En vergeet niet dat aids een wapen van de overheid was om de aardse bevolkingsgroei in te dammen.

http://my.opera.com/becoolbewise/search/?search=aids

Kazan 23 januari 2008 15:56

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus (Bericht 3222936)
En vergeet niet dat aids een wapen van de overheid was om de aardse bevolkingsgroei in te dammen.

http://my.opera.com/becoolbewise/search/?search=aids

Hij is daar weer met zijn fabeltjes.

neetro 23 januari 2008 16:11

stop mss gewoon met mensen in hokjes te steken...

Heftruck 23 januari 2008 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3222977)
Hij is daar weer met zijn fabeltjes.

Wat goed toch dat jij de absolute waarheid in pacht hebt.

MasterCobra 23 januari 2008 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 3222855)
Omdat dit hier een slim messageboard is:

weet er iemand of er meer Homofielen of Lesbiennes Aids krijgen ?

Who cares :roll::roll::roll:

Ik bedoel: "Eigen schuld, magere bult"

Mvg,

brother paul 23 januari 2008 19:02

he ik wou het gewoon weten uit wetenschappelijk standpunt gvd.
ik vraag mij gewoon af of lesbische koppels dus ook meer aids krijgen of dat het typisch alleen de mannelijke homo's zijn die meer aids krijgen.

Goldband 23 januari 2008 19:05

Citaat:

Wanneer begint men nu eens in te zien dat homo,s of lesbiennes helemaal niet bestaan.Iedereen is in weze bi.Omdat je tijdens deze reis toevallig een mannelijk of vrouwelijk voertuig hebt wil dat nog niets zeggen dat je geest niet beiden kanten bevat.

Je uitspraak toont weinig respect voor wie BI is. Je banaliseert het feit dat sommigen zich lichamelijk en geestelijk aangetrokken voelen tot beide geslachten. Die mensen noemen we BI. Niet iedereen wordt verliefd op beide geslachten. Daarom noemen we niet iedereen BI. Snappie?

Andro 23 januari 2008 19:09

Enkel heholebi's die losbandig en aan onveilige seks doen lopen hoog risico.

guido 007 23 januari 2008 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 3223344)
ik vraag mij gewoon af of lesbische koppels dus ook meer aids krijgen of dat het typisch alleen de mannelijke homo's zijn die meer aids krijgen.

Homo's en lesbiennes maken niet meer kans op aids dan de hetro's, het is alleen doordat, een groot gedeelte van de homo's, lesbiennes of bisexuelen, veel wisselende contacten hebben, dat ze vatbaarder zijn voor aids.

Een homo of lesbiennekoppel (niet besmet) dat elkaar trouw blijft, zal door sexuele contacten geen aids krijgen.

Als je weet hoe aids overgedragen wordt is het antwoord op het eerste zicht voor de hand liggend.

De meeste overdracht gebeurt door prenetratie, indien vrouwen (waarvan één van de twee besmet is) gebruik maken van dezelfde dildo, maken ze kans dat het virus hiermee overgedragen wordt.

http://www.sensoa.be/1_5_2.php

MaGNiFiCaT 23 januari 2008 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 3223344)

Om je op je vraag te antwoorden: lesbische koppels hebben het minste kans om seropostief te worden, homoseksuele koppels het meeste, de heterokoppels hangen ertussen.

Maar zoals Andromeda zegt hangt het allemaal wat af van koppel tot koppel.

Er zijn homokoppels die geen anale seks hebben, hun kans om seropositief te worden is dan ook heel klein.

guido 007 23 januari 2008 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3223376)
Om je op je vraag te antwoorden: lesbische koppels hebben het minste kans om seropostief te worden, homoseksuele koppels het meeste, de heterokoppels hangen ertussen.

Er zijn homokoppels die geen anale seks hebben, hun kans om seropositief te worden is dan ook heel klein.

Een koppel dat niet besmet is, en elkaar trouw blijft, zal ook geen aids krijgen. Het is door de wisselende contacten dat ze vatbaarder zijn.

Ambiorix 23 januari 2008 19:28

Citaat:

heeft niks met het "homo-zijn" te maken, maar wel met het gedrág van sommige homo's. Je kan het dus niet veralgemenen.

Gargamel 23 januari 2008 19:29

Citaat:

Idd,die doen dat langs voor :shit:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be