![]() |
Homo - aids vraag
Omdat dit hier een slim messageboard is:
weet er iemand of er meer Homofielen of Lesbiennes Aids krijgen ? |
*zucht*
Zoek anders eens in de 15798ste homodraad hier, info en scheldpartijen genoeg. |
Gooi er een slot op aub want dit wordt anders snel een flamethread :)
|
Homo's ******************************
Lesbische ***************************************** Schapenneukers ******************************************* Walrusneukers *********************************************** Poesneukers ************************************************* Wijvenneukers ************************************************** ** hetero's ************************************************** ******* Zoiets? |
Wanneer begint men nu eens in te zien dat homo,s of lesbiennes helemaal niet bestaan.Iedereen is in weze bi.Omdat je tijdens deze reis toevallig een mannelijk of vrouwelijk voertuig hebt wil dat nog niets zeggen dat je geest niet beiden kanten bevat.Alweer een hoop gezwets om conflicten te cieeren en de mensheid van zijn doel af te houden.Wordt eens wakker,en verneuk je leven niet door mee te werken aan deze haatpropaganda
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En vergeet niet dat aids een wapen van de overheid was om de aardse bevolkingsgroei in te dammen.
http://my.opera.com/becoolbewise/search/?search=aids |
Citaat:
Citaat:
|
stop mss gewoon met mensen in hokjes te steken...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel: "Eigen schuld, magere bult" Mvg, |
he ik wou het gewoon weten uit wetenschappelijk standpunt gvd.
ik vraag mij gewoon af of lesbische koppels dus ook meer aids krijgen of dat het typisch alleen de mannelijke homo's zijn die meer aids krijgen. |
Citaat:
|
Enkel heholebi's die losbandig en aan onveilige seks doen lopen hoog risico.
|
Citaat:
Een homo of lesbiennekoppel (niet besmet) dat elkaar trouw blijft, zal door sexuele contacten geen aids krijgen. Als je weet hoe aids overgedragen wordt is het antwoord op het eerste zicht voor de hand liggend. De meeste overdracht gebeurt door prenetratie, indien vrouwen (waarvan één van de twee besmet is) gebruik maken van dezelfde dildo, maken ze kans dat het virus hiermee overgedragen wordt. http://www.sensoa.be/1_5_2.php |
Citaat:
Maar zoals Andromeda zegt hangt het allemaal wat af van koppel tot koppel. Er zijn homokoppels die geen anale seks hebben, hun kans om seropositief te worden is dan ook heel klein. |
Citaat:
Een koppel dat niet besmet is, en elkaar trouw blijft, zal ook geen aids krijgen. Het is door de wisselende contacten dat ze vatbaarder zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be