![]() |
Wat gebeurde er op uw geboortedag
http://hlncoveractie.web2all.nl/productkeuze.php
Hier kan je alle voorpagina's bekijken van HLN over een hele eeuw! Als je zoals eens wil weten wat er op uw geboortedag het 'nieuws' haalde. ;-) |
:rofl: Niet te doen! de grote krantenkop is:
VLEESHOUWER UIT HOUSTON (TEXAS) WILDE DOCHTERTJE VERKOPEN oops... en ook nog EEN GEVAL VAN KINDERMISHANDELING! dat noemen ze "een goed gesternte" zekers?:roll: ![]() |
Citaat:
Het belangrijkste feit op 25 november 1975 schijnt, behalve mijn geboorte, de onafhankelijkheid van Suriname te zijn. |
"Europa verhoogt fors hulp Ethiopië"
"De Croo bestelt voor 6 miljard voor NMBS" "Schroot op de E5" |
1 Bijlage(n)
4 oktober 1971. De kranten waren nog steeds volop in de ban van een vliegtuigramp die 2 dagen eerder in Aarsele plaatsvond:
Bijlage 30028 Citaat:
|
"Sekslijn ter studie" :lol: En op datzelfde blad staat dan ook nog eens een foto van Fabiola. 8O
|
"Rooms-rood zonder Martens", maar eigenlijk wist ik dat want ik heb die krant ergens liggen boven.
|
Enkele krantenkoppen op mijn geboortedag (7/8/1985):
Storm jaagt vloedgolven over Camargue (duizenden toeristen op de vlucht) Rotweer Benzine goedkoper Villabewoners bang voor aanbellende postmannen Ja ja, het was een uiterst bijzondere dag... |
22 april 1988;
Mechelen in vuur en vlam! 8-) |
Citaat:
|
![]() |
Allemaal goed nieuws, heel erg passend:
We rijden meer met de trein, opnieuw minder werklozen, club wint de derby |
Citaat:
|
![]() |
19 december 1983:
![]() |
Mensen die willen weten wat er op hun geboortedag gebeurde moeten de krant van de dag erna lezen.
|
Citaat:
:-D |
Indexproblemen!
Gelukkig temperde de goedkope aardappel de dure appel! :) |
Citaat:
|
Citaat:
22 april 1988; Mechelen in vuur en vlam! 23 april 1988; Gent bekomt van kater. Rofl. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be