![]() |
'Prins Filip kan het wél'
|
Hey, ik ben ook veel slimmer dan iedereen denkt.
Dus ik moét wel koning worden, zie je. |
Mertens solliciteert dan ook voor de HA! van Humo.
Mijn stem heeft ie alvast. :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Men mag zich niet afvragen w�*t iedereen dan wel denkt over het IQ van Flupke.
"slimmer dan" is relatief hé. |
Citaat:
|
Dat is toch duidelijk.Jullie geven hem die positie en zijn zo dom om zijn staatshoer te spelen.Wordt toch eens wakker.
|
Citaat:
|
Je hoeft niet eens dom zijn om illegitiem heerser te gaan spelen. Al was Einstein koning, dan nog was ik anti-monarchist.
|
Ik vind het vooral niet slim om op basis van een Frans accent (en een adellijke wereldvreemdheid) met de media mee te gaan in het idee dat Prins Filip "dom" zou zijn. Weten wij veel! Geert Hoste is een comedian (not a very good one if you ask me), geen IQ-test!
|
Ik denk ook dat Filip niet zo dom is als de meeste mensen denken. Enfin, ik geef hem het voordeel van de twijfel.
|
Er zou een examen moeten worden afgelegd of te zien of de basiskennis om koning der Belgen te worden kan worden vervuld.
De mening van al die hof werknemers doet er eigenlijk niet toe. (wiens brood...) Kan alleen verder gaan op de weinige publieke optredens van onze prins, en vrees ik voor zijn slaagkansen. |
Citaat:
:lol::lol::lol: Aan de eerste Vlaamse (sorry, Belgische) astronaut: "en Dirk, wat zie ge door het vensterke"??? Aan teruggekeerde Belgische soldaten na een VN missie: "en, hebben jullie een leuk verlof gehad"???? Aan journalisten die hij niet leuk vindt: "volgende keer mag je niet meer naar mijn paleis komen" .... of dit nu mèt of zonder frans accent wordt uitgesproken. het blijft hilarisch. Zielig als het uit minderbegaafdheid voorkomt, subliem als standup comedian! Dat de prinsenkinderen een zielige jeugd hebben gehad zal ik zeker niet ontkennen. Bij gebrek aan ouders (ofwel pa en ma nog gezamenlijk foetsie, ofwel pa bij lief en ma bij lief) zal het voor hen niet eenvoudig zijn geweest; gezellige kerstfeestje waren dus niet aan de orde. En ja, de paleisgangen zijn leuk om met je fietsje door te rijden. Echter, dat is niet de verantwoordelijkheid van de belastingbetaler en we hoeven toch geen pre-middeleeuws koningsinstituut te blijven financieren omdat het kind een ongelukkige jeugd heeft gehad neem ik aan? |
hoever staat t met zijn 'missie' ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ligt dus niet alleen aan zijn Frans accent (en een adellijke wereldvreemdheid) maar aan het Frans zelf dat wij Flip beladen gelijk een muilezel. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan ook moeilijk anders als iemand al zijn diploma's en eredoctoraten krijgt toegestopt zoals alleen prinsenkinderen aan die 'bewijzen van intelligentie' kunnen geraken, hé? |
Citaat:
Uit "niet zo dom als de meeste mensen denken" slaag jij er op de één of andere manier in af te leiden dat ik denk dat de meeste mensen Filip niet dom vinden. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be